نسخه چاپی

وزیر ارشاد: رهبر انقلاب فرمودند از دولت‌ها آبی گرم نمی‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با شعرا گفت: ایشان موضوع خاصی را مطرح نكردند و تنها مربوط به وزارت ارشاد نبود فقط فرمودند از دولت‌ها آبی گرم نمی‌شود.

به گزارش نما ، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم روز قلم در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر تذکرات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با شاعران پیرامون حوزه فرهنگ اظهار داشت: معظم‌له چیز خاصی به وزارت ارشاد نفرمودند فقط در مورد گسترش شعر فرمودند از دولت‌ها آبی گرم نمی‌شود و باید کار را به بخش خصوصی واگذار کرد. ایشان به خصوص به طور ویژه از شهرستان ادب یاد کردند که البته در گذشته یکسری ارتباطات داشتیم اما عنایت و تذکر ایشان منجر به آن می‌شود که بیشتر با مجموعه مجامع شعری ارتباط برقرار کنیم و حمایت‌های گسترده صورت گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما در این بخش مجموعه‌های مستعدی داریم که باید بیشتر از آنها حمایت کنیم چرا که نیروهای جوان و مستعد در کشور داریم که در سال‌های اخیر خود را به خوبی نشان داده‌اند.

جنتی در پاسخ به سؤال دیگر فارس در محوریت ولنگاری فرهنگی اینگونه توضیح داد: این مسئله موضوعی نیست که بتوان یک دقیقه‌ای در مورد آن صحبت کرد من در حاشیه نمایشگاه کتاب در این مورد صحبت کردم.

وی درباره نامه مجمع ناشران انقلاب اسلامی به وزیر ارشاد در خصوص سخنان رهبری در حوزه ولنگاری فرهنگی پاسخ داد: هنوز نامه را ندیدم باید اول آن را ببینم.

به گزارش فارس، این مقام مسئول در وزارت ارشاد در پاسخ به سؤالی پیرامون حضور اندک اهالی قلم در دیدار هنرمندان با رئیس جمهور گفت: خود نهاد ریاست جمهوری دعوت‌کننده است البته ما در مورد افراد اظهارنظر می‌کنیم اما تعداد آن را آنها مطرح می‌کنند. هرچند من با رئیس جمهور صحبت کردم تا به طور جداگانه با روزنامه‌نگاران، سینماگران، هنرمندان به طور جداگانه نشست‌ها و دیدارهایی بگذارد تا آنها نیز متقابلاً صحبت‌هایشان را ارائه کنند.

۱۳۹۵/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...