نسخه چاپی

حزب الله انفجارهای مدینه را محكوم كرد

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای انفجارهای انتحاری در مدینه منوره و منطقه شیعه نشین القطیف در شرق عربستان را محكوم كرد.

به گزارش نما به نقل از شبکه المنار، حزب الله لبنان انفجارهای انتحاری در نزدیکی حرم نبوی شریف در مدینه منوره و همچنین یکی از مساجد در منطقه شیعه نشین القطیف در شرق عربستان را محکوم کرد.

حزب الله طی بیانیه ای اعلام کرد این انفجارها که در ایام مقدس و روزهای آخر ماه مبارک رمضان مقدس ترین مکان ها در حرمین شریفین را هدف قرار داد دلیل دیگری بر تعدی تروریست ها به تمام مقدسات مسلمانان و نشانگر عدم توجه آنها به امت اسلام و دین مبین است.

در بیانیه حزب الله تاکید شده است که اقدام روز دوشنبه تروریست ها در مدینه منوره و القطیف و دیگر اقدامات ننگین آنها طی روزهای گذشته در ترکیه، عراق، بنگلادش، لبنان و غیره نشان می دهد که وبای خطرناک تروریسم به درمان جدی و همبستگی سیاسی و مردمی نیاز دارد تا به این ترتیب این ورم خبیث از ریشه خشکانده شود.

حزب الله در بیانیه خود تصریح کرد که گسترش جنایت های تکفیری باید موجب شود تا کشورها، دولت ها و سازمان های بین المللی و منطقه ای به فکر تجدیدنظر جامع در قبال موضع گیری نسبت به تروریسم و تسلیح و حمایت مالی، سیاسی و رسانه ای از آن باشند و با سرپوش گذاشتن بر جنایت های تروریسم برای آن توجیه نتراشند بویژه اینکه برخی طرف های حامی و تاییدکننده تروریسم امروز به نوبه خود به قربانیان آن تبدیل شده اند.

حزب الله همچنین تاکید کرد که جهان و منطقه امروز در مقابل امتحانی قرار دارند تا بجای تلاش در جهت کشمکش منطقه ای و بین المللی و تسویه حساب های سیاسی که نتایج منفی آن بدون استثناء به همگی بازمی گردد در جهت همبستگی و همکاری علیه تروریسم و تروریست ها تلاش کنند.

لازم به ذکر است که شامگاه دوشنبه انفجارهای انتحاری در نزدیکی حرم نبوی شریف در مدینه منوره و همچنین یک مسجد در منطقه القطیف به وقوع پیوست.

۱۳۹۵/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...