نسخه چاپی

عیادت وزیر بهداشت از نادر طالب‌زاده

سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت ضمن عیادت از نادر طالب‌زاده در جریان روند بیماری وی قرار گرفت.

به گزارش نما، نادر طالب‌زاده چندی پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود چند روز پیش پس از بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شد.

به گفته پزشکان نادر طالب زاده باید استراحت مطلق داشته باشد و فعالیتهای خود را به حداقل برساند.

سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت به عیادت نادر طالب‌زاده رفت و ضمن عیادت در جریان روند بیماری وی قرار گرفت.

نادر طالب زاده مستندساز و فعال فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی که سابقه عارضه قلبی و مشکل تنفسی دارد در تاریخ 9 تیرماه در بیمارستان قلب تهران بستری شده بود.



برنامه «راز» یکی از مهمترین و اثرگذارترین برنامه‌های چند سال اخیر وی در تلویزیون بوده است. این برنامه آرمان‌ها و ارزش‌های متعلق به جبهه انقلاب را با زبان فرهنگ هنر و رسانه و با نگاهی جهان‌شمول دنبال می‌کرد. برنامه راز از مجموعه برنامه‌هایی بود که جریانات آلترناتیو و ضد گفتمان سلطه از سرتاسر جهان مخاطب آن بودند و در موارد زیاد با حضور در این برنامه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود می‌پرداختند.

طالب‌زاده در برنامه راز به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پرداخت. او با تمرکز بر ظرفیت‌های بین المللی، توانسته است با نخبگان دانشگاهی و فعالان رسانه‌ای سرتاسر جهان ارتباط برقرار کند و خط جدیدی از گفت‌وگو در برابر جریان امپریالیسم به راه انداخته است.

همچنین برگزاری چند دوره جشنواره فیلم مردمی عمار، هالیوودیسم و راه‌اندازی شبکه افق و... بخشی دیگر از کارنامه ارزشمند طالب‌زاده است که به‌پشتوانه حضور او جمع زیادی از نیروهای جوان به جبهه فرهنگی انقلابی اسلامی پیوستند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...