نسخه چاپی

عید فطر نماد امت واحده اسلامی

آیت الله ایمانی گفت : عید فطر نماد امت واحده اسلامی است .

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداو سیما ، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های نماز عید سعید فطر ، اجتماع بزرگ مسلمانان در این عید بزرگ را نماد امت واحده اسلامی دانست و گفت : در این روز مسلمانان با تمامی اختلافات در تفکر و اندیشه در کنار هم قرار گرفته و به راز و نیاز با معبود خویش می پردازند .عید فطر نماد امت واحده اسلامی

آیت الله اسدالله ایمانی با تاکید بر حفظ وحدت اسلامی ، تصریح کرد : حفظ وحدت امت اسلامی حقی به گردن مسلمانان است که باید همواره مد نظر باشد .

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود : وظیفه نخبگان و متدینین عالم اسلام است که با تزکیه نفس و هوشیاری و آگاهی به داد عالم اسلام برسند و توطئه استکبار را در ایجاد اختلاف و تفرقه درمیان امت اسلام ، خنثی کنند .

آیت الله ایمانی در ادامه خطبه ها با تاکید بر حفظ قبله اول مسلمانان جهان گفت: استکبار جهانی با عناوین مختلف در پی فراموشی مساله فلسطین است تا خاورمیانه ای بزرگ برای حفظ و امنیت اسرائیل بسازد .

آیت الله ایمانی با هشدار این که در داخل کشور نباید کسی بلندگوی حمایت از اسرائیل و فتنه شود ، گفت : با گذشت چندین سال از فتنه ، نباید کسی ندای حمایت از عاملان آن را سر دهد و حامیان فتنه در مناصب کلیدی دولتی و دانشگاه ها منشا اثر باشند .

امام جمعه شیراز در پایان با اشاره به دوره 9 ساله خشکسالی فارس و تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: مسئولین باید با برنامه ریزی های کوتاه ، میانه و بلند مدت به فکر تولید آب با روش هایی چون جلوگیری از خروج روان آب ها از استان باشند .

۱۳۹۵/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...