نسخه چاپی

مصر آشكارا به جبهه مقاومت بپیوندد

رئیس حزب كار سوسیالیست مصر آزادسازی مناطق عراق و سوریه از وجود تروریست‌ها را پیروزی برای همه امت اسلامی توصیف و تأكید كرد، مصر با پیوستن آشكار به جبهه مقاومت با توطئه صهیونیست‌ها برای تجزیه منطقه مقابله كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، سرلشکر «احمد ادریس»، رئیس حزب کار سوسیالیست مصر اظهار داشت: امروز گروه‌های تروریستی که ساخته ابزارهای اطلاعاتی غرب است، قلب پایتخت‌های غربی را هدف گرفته‌اند، همچون انفجارهای تروریستی اخیر در آنکارا که به دنبال امضای توافق صلح ترکیه با رژیم صهیونیستی شاهد بود.

اردوغان محصول بذر کاشته در سوریه را برداشت می‌کند

ادریس با بیان اینکه امروز اردوغان محصول بذری را که طی پنج سال گذشته در سوریه کاشته است، برداشت می‌کند، گفت: ترکیه به دنبال سرنگونی دولت سوریه بود و بدین ترتیب با آواره ساختن مردم سوریه گروه‌های تروریستی و مزدور را جایگزین آنها کرد اما امروز تبعات حمایت مالی و تسلیحاتی از تروریسم را متحمل شده است، بنابراین «خود کرده را تدبیر نیست».

رئیس حزب کار سوسیالیست مصر گفت: اردوغان تنها به منافع شخصی خود و رویای احیای امپراطوری عثمانی نگاه می‌کند حتی اگر این کار به قیمت ریخته شدن خون همه ملت ترکیه باشد و در این مسیر دست دوستی به سوی دشمنان امت عربی و اسلامی دراز می‌کند تا در صف و جبهه‌ای واحد با آنها علیه همه کشورهای حامی مقاومت در منطقه باشند.

ادریس با اشاره به روابط دیرینه و راهبردی ترکیه و ریم صهیونیستی گفت: این تنها محور مقاومت شامل جمهوری اسلامی ایران، سوریه و حزب‌الله است که محور حق شمرده می شود و آنهایی که مدعی دفاع از وطن هستند باید به آن ملحق شده و با آن متحد شوند.

رئیس حزب کار سوسیالیست مصر با تاکید بر اینکه پیروزی‌ها علیه گروه‌های تروریستی ضربه کاری به همه توطئه‌گران علیه منطقه و ملت‌های آن است، گفت: هر عملیات آزادسازی در عراق و سوریه پیروزی برای همه امت اسلامی و شکستی برای اردوی دشمنان صهیونیستی-آمریکایی و مزدورانشان است.

ادریس سفر اخیر وزیر خارجه کشورش به عراق را نیز گامی در مسیر درست توصیف و تاکید کرد: تلاش‌های دیپلماتیک بین مصر و عراق در زمینه مبارزه با تروریسم افزایش داشته و 2 طرف موضع ثابت و شفافی در خصوص مسائل منطقه داشتند.

وی تاکید کرد: تقویت همکاری‌های مصر با بغداد قضیه‌ای است که باید با گام‌های جدیدی همچون سفر وزیر خارجه مصر به سوریه و از سرگیری روابط دیپلماتیک بین 2 کشور همراه باشد.

مصر مقابل توطئه شیخ‌نشین‌ها بایستد

ادریس با تاکید بر ضرورت حضور شفاف مصر در جبهه مقاومت گفت: مصری‌ها باید در برابر نقشه‌های شیخ نشین‌ها که توطئه‌های صهیونیست‌ها را برای تجزیه منطقه پیاده می‌کنند، بایستند.

رئیس حزب کار سوسیالیست مصر با بیان اینکه مصر منوط به حضور در جبهه مقاومت و از سرگیری روابط با سوریه در جنگ با تروریسم موفق خواهد بود،گفت: قاهره همچنین باید در روابط خود با جمهوری اسلامی ایران تجدید نظر کرده و فورا این روابط را از سرگیرد و ادامه قطعی روابط 2 کشور بی معناست.

وی با بیان اینکه ایران با نقشه‌ها برای تجزیه منطقه مقابله می‌کند، گفت: همبستگی تلاش‌ها و قدرت‌ها ساده‌ترین راه برای سرکوب دشمنان امت اسلامی است.

۱۳۹۵/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...