نسخه چاپی

حمایت رسانه‌ها از مسی با وجود محكومیت حبس

در شرایطی كه اعجوبه آرژانتینی بارسا به خاطر فرار مالیاتی، پول‌شویی و فساد محكوم شده، اما رسانه‌ها همچنان از وی حمایت می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، روز گذشته شوک‌ سنگینی در کاتولونیا با محکومیت ۲۱ ماهه لیونل مسی، دیده شد.

بعد از آنکه پرونده مالیاتی وی توسط دادگاه مورد بررسی قرارگرفت، وی و پدرش از سوی این مرکز به تحمل ۲۱ ماه حبس بدون امکان خرید یا تجدید نظر محکوم شدند.

این حکم در شرایطی صادر شد که پیش‌‌تر حکم مشابهی به فدراسیون فوتبال اسپانیا و اتحادیه فوتبال آرژانتین ابلاغ شده بود و متهم برای کاهش یا رد آن،‌درخواست تجدید نظر کرده بود.

براساس این رای مسی و پدرش به ترتیب ۲ و یک میلیون و نیم جریمه نقدی شدند.

در پی انتشار این خبر، رسانه‌های اسپانیا خطاب به هواداران اعلام کردند طبق تبصره‌‌های که در قانون آمده مسی می‌تواند با انجام یکسری امور مثل کارهای رایگانی که دولت اسپانیا برایش در نظرخواهد گرفت، به خدمات شهری پرداخته و به زندان نرود.

البته رسانه‌ها در کنار انعکاس خبر فوق، در موضع‌‌گیری‌ها همچنان از بازیکن ۲۹ ساله آرژانتینی خط آتش آبی و اناری‌ها حمایت کردند.

روزنامه کاتالانی اسپورت در تحلیلی با عنوان «بدون بخشش» نوشت: بدترین جریمه‌ ممکن باید یک جواب بگیرد. این که بارسا فوری با مسی تمدید قرارداد کند.

این نشریه ادامه داد: مسی اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت باشگاهش دارد. بعد از قطع همکاری با تیم ملی آرژانتین، او باید حس کند که بارسا همچنان خانه اول و‌ آخرش است و او را تنها هیچوقت نخواهد گذاشت.

دیگر نشریات اسپانیا نیز در گزارش و تحلیل‌های خود موضع‌گیری مشابهی داشـتند.

۱۳۹۵/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...