نسخه چاپی

تكذیب سرایت آتش به یك مخزن جدید در مجتمع بوعلی

فرماندار ماهشهر خبر منتشر شده درباره سرایت آتش به یك مخزن جدید نفت در مجتمع بوعلی را تكذیب كرد و گفت: عملیات خروج مواد پتروشیمی از مخازن با سرعت در حال انجام است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو،در سومین روز از آتش‌سوزی در مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا که در روز عید فطر آغاز شده، صدای آژیر خودروهای آتش نشانی و دود ناشی از حریق همچنان در شهر محسوس است.

فرماندار ماهشهر نیز خبر منتشر شده درباره سرایت آتش به یک مخزن جدید نفت در مجتمع بوعلی را تکذیب کرد و گفت: عملیات خروج مواد پتروشیمی از مخازن با سرعت در حال انجام است.

منصور قمر گفت: ستاد بحران شهرستان با حضور وزیر نفت برگزار شد و زنگنه با حضور در شهرستان اوضاع را رصد و برای هماهنگی وارد عمل می‌شود.

به گفته مسئولان هواپیمایی خوزستان یک فروند هواپیمای غول‌پیکر با قابلیت حمل 40 هزار لیتر آب نیز در فرودگاه اهواز به زمین نشسته و آماده صدور دستور و ورود برای کمک به فرونشاندن آتش در ماهشهر است.

وزیر نفت نیز با بیان اینکه متاسفانه عملیات در ماهشهر فرمانده ندارد، برای این عملیات فرمانده و دو مسئول پشتیبانی منصوب کرد تا کار با هماهنگی بیشتری ادامه یابد.

همچنین صبح امروز رئیس اداره روابط عمومی پتروشیمی بوعلی با بیان اینکه مرحله نهایی خروج مواد نفتی آغاز شده گفت: مخزن 2001 که در حال حاضر دچار سانحه است به سرعت در حال تخلیه است و مواد موجود در آن در این مرحله به طور کامل تخلیه می‌شود.

وی گفت: در کنار تخلیه مواد پتروشیمی عملیات کولینگ نیز به طور متناوب در حال انجام است و پس اتمام خروج مواد از مخازن به سرعت بیشتری آتش را مهار و خاموش خواهیم کرد.

۱۳۹۵/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...