نسخه چاپی

چالوس و هراز یكطرفه شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: از ساعت 13 امروز شمال به جنوب جاده‌های چالوس و هراز یكطرفه شد.

به گزارش نما ، سردار تقی مهری در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور اظهار داشت: ترافیک در محور هراز (شمال به جنوب محدوده‌های پنجاب، قلعه‌دختر، منظریه و تونل یک)، محور کرج- چالوس (شمال به جنوب محدوده‌های دزدبن و هزارچم)، محور قزوین- رشت (شمال به جنوب محدوده‌های لوشان، رودبار و منجیل)، محور فیروزکوه (شمال به جنوب محدوده کارسالار، تازیراب)، باند جنوبی آزادراه کرج -قزوین (محدوده مهرشهر تا پل فردیس) و محور سلفچگان به قم نیمه سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

سردار مهری بیان داشت: از ساعت 13 امروز محدودیت تردد در جاده چالوس و هراز از سمت شمال به جنوب یکطرفه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ظرفیت جاده‌های کشور کشش این حجم سفر را ندارند و از مسافرین تقاضا می‌شود نسبت به بازگشت سفرهای خود اگر کار ضروری ندارند به روزهای بعد موکول کنند و مدیریت سفر را با زمان‌بندی داشته باشند.

وی بیان داشت: از دیگر پرسنل انتظامی نیز برای سهولت در رفت و آمد هموطنان استفاده شده است و از رانندگان نیز تقاضا می‌شود به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند و سبقت غیرمجاز نداشته باشند.

سردار مهری تاکید کرد: برای حفظ جان مسافران با رانندگان حادثه‌ ساز براساس قانون برخورد می‌شود و سرنشینان خودروها نیز شرایط مناسبی را برای رانندگان ایجاد کنند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند با مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی به شماره‌های 88255555 و یا شماره تماس 120 ارتباط برقرار کنند.

۱۳۹۵/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...