نسخه چاپی

ترافیك سنگین در جنگل گلستان

رئیس پلیس راه گلستان از افزایش حجم تردد در جاده‎های استان و ترافیك سنگین در محور جنگل گلستان خبر داد.

به گزارش نما، علی عبدی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور جنگل گلستان و مینودشت در شرق استان و محور نوکنده در غرب استان ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: در سایر محورهای استان ترافیک روان است و تردد در تمامی محورها بدون مشکل ادامه دارد.

* خودروی رانندگان متخلف 72 ساعت توقیف خواهد شد

رئیس پلیس راه گلستان خاطرنشان کرد: در تمامی محورهای استان تیم های محسوس و نامحسوس پلیس راه حضور دارند و برای پیشگیری از سوانح رانندگی با رانندگان متخلف برخورد قانونی خواهند کرد.

عبدی با اشاره به اینکه خودروی رانندگان متخلف 72 ساعت توقیف خواهد شد، افزود: تخطی از سرعت غیر مجاز، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ بیشترین عامل وقوع سوانح رانندگی در جاده‎های استان است.

وی متذکر شد: توصیه می‎شود رانندگان در صورت عدم ضرورت در انجام سفر، زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و به روزهای آینده موکول کنند.

* کاهش سوانح فوتی و جرحی در گلستان

رئیس پلیس راه گلستان تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات پلیس و همراهی رانندگان، در ایام عید فطر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته وقوع سوانح رانندگی فوتی 75 درصد و سوانح جرحی 45 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه گلستان بیان کرد: توصیه می‎شود حتما سرنشینان جلو و عقب خودرو از کمربند ایمنی استفاده کنند زیرا به میزان قابل توجهی در حفظ جان سرنشینان در هنگام وقوع سوانح رانندگی موثر خواهد بود.

عبدی تأکید کرد: در تمامی محورهای اصلی استان تردد تمامی وسایل سنگین بجز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 امشب ممنوع خواهد بود و این ممنوعیت تردد به منظور ایجاد ایمنی سفر برای مسافران اعمال شده است.

۱۳۹۵/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...