نسخه چاپی

اسارت 4 آمریكایی توسط متوسلیان كذب است

همرزم سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان در مورد اسارت 4 آمریكایی بوسیله متوسلیان، گفت كه«وجود چنین ماجرایی را رد می‌كنیم.»

به گزارش نما؛ تسنیم نوشت: سردار عباس برقی، همرزم سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان و یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، با اشاره به روایت اسارت 4 آمریکایی توسط احمد متوسلیان و ارسال آن‌ها به ایران این موضوع را تکذیب کرد و گفت: نه تنها من بلکه همه همرزمان حاج احمد متوسلیان که از آن سفر سوریه در سال 61 سالم برگشتیم، وجود چنین ماجرایی را در مورد اسارت امریکایی‌ها رد می‌کنیم. شما از هر یک از همرزمان حاج احمد سوال کنید این موضوع را نادرست می‌دانند.

وي افزود: چون ما از کردستان تا لبنان با حاج احمد بودیم و اکثر بچه‌هایی که در این سفر حضور داشتند، هنوز زنده هستند و می‌شود از همه آن‌ها سوال کرد. ما اتفاقات قبل و بعد از اسارت حاج احمد را در سوریه و لبنان دیده و شنیده‌ایم. این موضوع اسارت آمریکایی‌ها توسط حاج احمد را هیچ کدام از رزمندگان و مسئولینی که با حاج احمد بودند نشنیده‌ و قبول ندارند.

اين همرزم احمد متوسليان اظهار كرد: شما ببینید سال‌ها پیش یک انفجاری در بیروت صورت گرفت و تعدادی از تفنگداران آمریکایی کشته شدند، از آن زمان تا به امروز امریکا مُصر است که بگوید ایران این انفجار را انجام داده است. اخیرا هم دیدید که آمریکا سرمایه هنگفتی را از پول‌های بلوکه شده ایران در روز روشن دزدیدند با این عنوان که می‌خواهند به خانواده آن کشته‌ها خسارت بدهند. یا مثلا موضوع «ران آراد» همان خلبان صهیونیست که سال‌هاست آمریکایی‌ها تمام رسانه‌ها را پر می‌کنند و خواهان مقصر جلوه دادن ایران هستند. ما با چنین افرادی طرف هستیم.

سردار برقی در ادامه تصریح کرد: حالا به نظر شما اگر ما 4 امریکایی را قبل از اسارت حاج احمد متوسلیان اسیر گرفته باشیم و به ایران بیاوریم تا بعد بخواهیم برنامه‌ای برای معاوضه آن‌ها داشته باشیم، آمریکا سکوت می‌کند و طی تمام این سال‌ها حتی یک کلمه از این ماجرا حرفی به میان نمی‌آورد؟ امکان ندارد. همه ماهمرزمان حاج احمد متوسلیان این موضوع را کذب محض می‌دانیم.

همرزم سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان با اشاره به مقصر ارائه چنین روایت نادرستی گفت: مقصر اصلی روایت چنین ماجرای جعلی آن کسی است که از عشق خواهر حاج احمد متوسلیان به او و از آرزو و امید این خواهر برای دیدن دوباره برادرش سوء استفاده کرده و این مطالب کذب را به ایشان انتقال داده است. خواهر حاج احمد گفت: "سال 68 زمانی که دانشجو بودم در دانشگاه، دکتر صمدی این مطالب را به من گفته بود." یعنی از سال 68 این مطالب در ذهن این خواهر مانده است تا اخیرا که آن را به صورت عمومی مطرح کرده است.

چندی پیش فریده متوسلیان خواهر جاویدالاثر احمد متوسلیان گفته بود: «برادرم با ترفند و نبوغ نظامی خاص خود 4 آمریکایی را اسیر کرد؛ این را آقای دکتر صمدی از همرزمان ایشان هم تعریف می‌کند که حاج احمد چهار اسیر آمریکایی می‌گیرد. دولت سوریه نمی‌گذارد آن‌ها را به ایران بیاورند. ولی حاج احمد با آن سیاست خاص خودش دهان و دست و پای آن‌ها را می‌بندد و می‌گوید: 4 تابوت بیاورید و در تابوت بگذارید و پرچم جمهوری اسلامی روی آن بکشید و بچرخانید دور حرم حضرت زینب(س) و بگویید که «شهیدان زنده‌اند الله اکبر، به خون آغشته‌اند الله اکبر». با این ترفند که مثلاً اینها شهید هستند آن‌ها را به ایران می‌فرستد تا به عنوان یک برگ برنده برای یک زمان خاص در دست ایران باشند. با این حال آقای هاشمی رفسنجانی به خاطر سیاست بازی‌هایش آن‌ها را تحویل دولت حافظ اسد می‌دهند.»

۱۳۹۵/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...