نسخه چاپی

واژگونی مرگبار اتوبوس در استان فارس

رئیس مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی استان فارس از واژگونی اتوبوس در محور مرودشت - سعادت آباد در ساعت ۱۴:۱۷ امروز خبر داد و گفت: در اثر این سانحه ۲ نفر كشته و ۱۷ نفر مجروح شدند.

به گزارش نما ، محمدرضا عالی‌منش در گفتگو با تسنیم، از واژگونی اتوبوس در محور مرودشت - سعادت آباد در ساعت ۱۴:۱۷ امروز خبر داد و اظهار داشت: در اثر این سانحه ۲ نفر کشته و ۱۷ نفر مجروح شدند.

وی گفت: مصدومان این سانحه به بیمارستان‌ منتقل شدند و ۲ کشته این سانحه نیز در محل تصادف به دلیل شدت جراحت فوت شدند.

عالی‌منش افزود: از ۸۵۰۰ تماس به اورژانس ۱۱۵ استان در تعطیلات عید فطر حدود ۶۳۰۰ ماموریت مربوط به مرکز استان و مابقی ماموریت جاده‌ای و در دیگر شهرستان‌های استان فارس بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفات در ایام تعطیلات مربوط به محور شمال استان در جاده شیراز ـ اصفهان بوده که ۶ نفر کشته و از مجموع ۵۱۲ مصدوم، ۹۵ نفر به صورت سرپایی در صحنه درمان و ‌‌مابقی به بیمارستان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در استان فارس زمان حضور اورژانس در محل حادثه در جاده‌های اصلی استان ۱۵ تا ۱۷ دقیقه و داخل شهرها کمتر از ۱۰ دقیقه است.

عالی‌منش گفت: اورژانس استان فارس از ۱۵ تیرماه امسال به منظور اجرای طرح تابستانه سفر برای ارائه خدمت به هموطنان تا پایان تابستان در آمادگی کامل قرار دارد.

۱۳۹۵/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...