نسخه چاپی

دستگیری عامل‌‌اختلاس در حین فرار!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری كارمند بانكی كه 32 میلیارد ریال اختلاس كرده بود با همكاری پلیس خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار"حسين رحيمي" گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر اينکه يکي از کارکنان يک بانک دولتي با سوء استفاده از موقعيت شغلي، اقدام به اختلاس ميلياردي کرده است، تيمي از ماموران مجرب پليس آگاهي تشکيل و ضمن هماهنگي با مقام قضائي دستگيري متهم را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان افزود:کاراگاهان با انجام بررسي هاي ميداني محسوس و نامحسوس دريافتند که اين فرد از سال 1382 به عنوان متصدي امور بانکي مشغول به کار بوده و در اين مدت با سوء استفاده از موقعيت شغلي اش طي چندين مرحله مبلغ 32 ميليارد ريال را به حساب هاي مختلف خود منتقل و بخش زيادي از آن را به دلار تبديل کرده است.

سردار رحيمي با بيان اينکه متهم پس از اطلاع از ورود پليس به اين پرونده از زاهدان متواري شده بود، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پليس آگاهي با اشراف اطلاعاتي و پيگيري هاي به عمل آمده موفق شدند مخفيگاه متهم را در مشهد شناسايي کنند.

فرمانده انتظامي استان در خاتمه گفت: کار آگاهان پليس استان در عملياتي مشترک با پليس خراسان رضوي موفق شدند متهم را به همراه مقادير زيادي دلار حين فرار به خارج از کشور در مشهد دستگير کنند.

۱۳۹۵/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...