نسخه چاپی

كمك آیت الله مكارم شیرازی به زلزله زدگان

عکس خبري -كمك آيت الله مكارم شيرازي به زلزله زدگان

حضرت آیت الله مكارم شیرازی با تأكید بر لزوم همكاری همه نیكوكاران و مؤمنان و خیراندیشان برای جبران ضایعات و خسارت‌های زلزله، مبلغ 500 میلیون ریال به زلزله زدگان كمك كرد.

به گزارش دفتر حضرت آیت الله ناصر مكارم شیرازی در تبریز ، این مجتهد شیعه با ابراز تاسف از تلفات و خسارات حادثه زلزله آذربایجان شرقی، دستور دادند مبلغ 500 میلیون ریال از طرف ایشان توسط آیت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبریز جهت كمك به رفع مشكلات آسیب دیدگان اختصاص یابد.

در اطلاعیه دفتر حضرت آیت الله مكارم شیرازی آمده است: خداوند همگان را توفیق بیشتر در این راه خیر بدهد و ارواح عزیزان از دست رفته را غریق رحمت گرداند و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرماید.

حضرت آیت الله مكارم شیرازی روز گذشته نیز در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدیده این حادثه طبیعی استفاده از یك سوم وجوهات شرعیه برای كمك به زلزله زدگان را مجاز اعلام كرد.

این مرجع تقلید همچنین در جلسه تفسیر خود در حرم كریمه اهل بیت حادثه اخیر در شمالغرب كشور را میدان آزمونی برای مردم و مسوولان خواند و از همگان خواست به كمك حادثه دیدگان بشتابند.

عصر روز شنبه دو زمین لرزه به بزرگی 6.2 و شش درجه در مقیاس امواج درونی زمین ˈ ریشتر ˈ شهرستان های اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی را لرزاند.

این سه شهرستان به ترتیب با 150 و 50 و 62 هزار نفر جمعیت در 116، 97 و 110 كیلومتری شمال شرقی تبریز مركز استان قرار دارند.

۱۳۹۱/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...