نسخه چاپی

وكیلی:انتظار عمومی، اصلاح در درون كابینه دولت است

نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: ما آماده هستیم اگر دولت به هر دلیلی عذری در برخورد و اصلاح درون كابینه داشت، برای كمك به دولت و پاسخ به مطالبه عمومی اقدام كنیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران و سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حقوق‌های نجومی و نامتعارف برخی مدیران اظهار داشت: در اینکه دولت در مورد حقوق‌های نجومی خوب، جدی و بدون ملاحظه برخورد کرده شکی نیست ولی این برخوردها نباید تنها به مدیران محدود شود.

وی افزود: در این رابطه باید بین حیف‌کنندگان و میل‌کنندگان فرقی وجود داشته باشد. برخی از کسانی که فراتر از قانون میل داشته باشند یعنی میل فراقانونی داشتند اینها ممکن است گرفتار حیف هم باشند و این بنگاه را هم ورشکسته و علاوه بر دریافت‌های چندصد میلیونی ضررهای چندصد میلیاردی هم به بنگاه وارد کردند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: حساب این گروه با آنهایی که دریافت چندصد میلیونی داشتند اما ضرر چندصد میلیاردی وارد نکردند (بلکه به سوددهی هم رساندند) فرق می‌کند. بنابراین اگر کسی علاوه بر میل، منابع را هم حیف کرده باشد تنبیه او حتما باید فراتر از کسی باشد که فقط میل کرده است.

وکیلی بر همین اساس اضافه کرد: انتظار عمومی اصلاحی است که باید در درون کابینه صورت بگیرد. دو نفر از وزرا هستند که مناسب بود به خاطر شرایط استعفا دهند اما مقاومت‌شان زحمت دولت را از نظر افکار عمومی کاهش داد؛ اگر آنها استعفا می‌دادند اثر زحمت دولت بیشتر دیده می‌شد.

وی در خاتمه عنوان کرد: ما آماده هستیم اگر دولت به هر دلیلی عذری در برخورد و اصلاح درون کابینه داشت، برای کمک به دولت و پاسخ به مطالبه عمومی اقدام کنیم.

۱۳۹۵/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...