نسخه چاپی

حمایت ستاره های جهان از رونالدو

عکس خبري -حمايت ستاره هاي جهان از رونالدو

پس از مصدومیت رونالدو ستاره های فوتبال جهان از او حمایت كردند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ فینال یورو ۲۰۱۶ در جریان است و البته مهم ترین اتفاق، مصدومیت کریستیانو رونالدو است. اسطوره پرتغالی نهایت تلاشش را کرد که حتی در بدترین وضعیت به بازی کردن ادامه دهد اما کار به جایی رسید که حتی نمی توانست بایستد. کریستیانو رونالدو که از همان لحظات اول، می دانست مصدومیتش شدید است، برای چند دقیقه در زمین فوتبال گریه کرد و در پایان با چشمانی اشک بار، با برانکارد و البته با تشویق حاضران در ورزشگاه و البته فوتبال دوستانی که در حال تماشای بازی هستند، از زمین خارج شد.

رونالدو دقایقی پس از خروج از زمین، با انتشار عکسی در صفحه اجتماعی خود نوشت: واقعا نمی دانم چه باید بگویم، این خیلی بی رحمی است(که نمی توانم در فینال یورو بازی کنم).

پس از مصدومیت رونالدو، گرت بیل نیز یکی از کسانی است که سریعا به مصدومیت رونالدو واکنش نشان داده، او در صفحه اجتماعی خود نوشت: دیدن کریس در چنین وضعیتی واقعا وحشتناک بود. امیدوارم اتفاق بدی برای او نیافتد.

همچنین کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا از کریس رونالدو حمایت کرد. الساندرو دل پیرو پس از آسیب دیدگی رونالدو در پیامی نوشت:
و این فوتبال باز هم اشک یکی دیگر از بزرگان تاریخ فوتبال را در آورد. کاش دیگر هیچوقت این صحنه ها را نبینیم.زنده باد کریس!

همچنین زمانی که کریس رونالدو مصدوم شده بود شب پره ای روی پلک او نشست که کاربران اجتماعی صفحه ای برای آن شب پره باز کردند که در یک ساعت اول دو هزار فالوور داشت.

۱۳۹۵/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...