نسخه چاپی

تأیید خبر نما

تغییرات ترافیكی منطقه 12 به بعد از ساخت زیرگذر موكول شد

عکس خبري -تغييرات ترافيكي منطقه 12 به بعد از ساخت زيرگذر موكول شد

رئیس مركز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشت طرح ترافیكی و جهت حركت در منطقه 12 به حالت اولیه به دلیل بار ترافیك و نارضایتی شهروندان خبر داد.

مسیرهای ترافیکی منطقه 12 به حالت قبل بازگشت اما این طرح به صورت کلی منتفی نگشته است و در حال مطالعه برای اصلاح است.
یک منبع آگاه به نما گفت: شهردار جوان منطقه 12 مهندس عابد ملکی که تحصیلات دانشگاهیش ترافیک و شهرسازی است با حضور در دو نوبت صبح و عصر و مطالعه 3 ساعته روی منطقه، متوجه اشکالات طرح همچون عدم تناسب عرض معابر با بار ترافیکی جدید، فقدان پیاده رو در مسیرهای پرتردد شده جدید و ... شده و پیگیر منتفی شدن طرح شد.
وی افزود: طرح جدیدی برای آینده در دست مطالعه است تا هنگام اجرای زیرگذر میدان سپاه تا شوش و نیز زیر گذر بهارستان شهدا، راه اندازی گردد. در طرح جدید خیابان ایران به عنوان یک محله قدیم تهران سنگ فرش و پیاده راه خواهد شد و معابر اطراف مجلس نیز تغییرات اساسی خواهد داشت.
سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نیز در گفتگویی خاطر نشان کرده است: با توجه به بررسی‌های میدانی و مطالعاتی و ارزیابی بار ترافیک در 4 روز از اجرای آن و مشکلاتی که اجرای این طرح برای اهالی منطقه ایجاد کرده بود وضعیت این منطقه به حالت قبل از اجرای طرح بازگشت.

جالب آنکه این تغییر با چنان سرعتی رخ داده است که صفحه اول روزنامه همشهری امروز، با تیتر «همراهی شهروندان با تغییرات ترافیکی در قلب تهران» از موفقیت طرح خبر داده بود.

12.jpg 

۱۳۹۵/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...