نسخه چاپی

معاون حقوقی وزارت ورزش: قرارداد فوتبالیست‌ها باید كنترل شود

عکس خبري -معاون حقوقي وزارت ورزش: قرارداد فوتباليست‌ها بايد کنترل شود

معاون حقوقی وزارت ورزش گفت: برنامه ما این است كه برای المپیك آینده در رشته‌های پرمدال برنامه‌ریزی كنیم.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، احمد رسولی‌نژاد شب گذشته در حاشیه نشست وزیر ورزش با خبرنگاران درباره برکناری صلاحی از قائم مقامی اقتصادی باشگاه استقلال گفت: اسپانسر 15 میلیاردی که صلاحی اعلام کرده بود در تاریخ فوتبال ما بی سابقه بود و ما با امیدواری‌هایی که داشتیم منتظر ماندیم اما با توجه به اینکه اجرایی نشد دو روز قبل با فتح‌الله زاده صحبت کردم تا معاون جدید اقتصادی را تعیین کند.

وی ادامه داد: کمیته اقتصادی فعال است و کار خود را ادامه می‌دهد. امیدوارم در یک یا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از مشکلات عمده ما حل شود.

رئیس هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج این تیم تا هفته چهارم راضی است، اظهار داشت: 2 برد، یک تساوی و یک شکست داشتیم و نتایج خوب بوده است. وضعیتمان در جدول بد نیست و با صدر 3 امتیاز فاصله داریم. تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و مطمئن باشید خواسته هواداران میلیونی که به عشق استقلال در سرما و گرما به ورزشگاه می‌آیند برآورده خواهد شد. علاوه بر لیگ برتر برای بازی‌های آسیایی خیز برداشته‌ایم می‌خواهیم طلسم شکسته شود و در بازی‌های آسیایی بتوانیم دل ملت ایران را شاد کنیم.

رسولی‌نژاد در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود وی همچنان تمایل زیادی برای حضور فرهاد مجیدی در استقلال دارد، تصریح کرد: این بحث مربوط به سرمربی تیم است و هر تصمیمی که بگیرد برای ما قابل احترام است. هر کس نظر شخصی دارد و نظر من این بود که فرهاد مجیدی به استقلال بازگردد. قلعه‌نویی مسئولیت فنی تیم را برعهده دارد و از اول قرار شد کار به صورت مطلوب پیش رود و هیچ کس در کار دیگری دخالت نکند. مسائل فنی تیم بر عهده قلعه‌نویی است. آنچه که گفتم نظر شخصی‌ام بود اما آن چیزی که باید اجرا شود نظر سرمربی تیم است.

معاون حقوقی وزارت ورزش درباره قراردادهای میلیاردی بازیکنان فوتبال و اینکه پاداشی که همه مدال‌آوران در المپیک می‌گیرند به اندازه دستمزد یک بازیکن فوتبال هم نمی‌شود عنوان کرد: فوتبال جذابیت زیادی در کشور دارد به ویژه اینکه اگر استقلال و پرسپولیس بازی داشته باشند تماشاگران زیادی می‌آیند. این نشان می‌دهد علاقمندی مردم به فوتبال زیاد است اما اشکالاتی که وجود دارد باید برطرف شود. یکی از درس‌های المپیک برای ما این بود که در رشته‌های پرمدال مانند ژیمناستیک، دوومیدانی، شنا و تیراندازی باید سرمایه‌گذاری کنیم. در طرف مقابل هم باید قراردادهای بازیکنان کنترل شود.

رسولی‌نژاد افزود: یکی از روزنامه‌ها این تیتر را انتخاب کرده بود که آقای رسولی‌نژاد آیا از خوشحالی مردم ناراحت هستید؟ گفتم بحث شادی نیست. تیم ملی ایران در حضور 100 هزار تماشاگر مقابل قطر مساوی می‌کند. گاهی اوقات بازی‌های زیبایی انجام می‌دهیم و نتیجه نمی‌گیریم اما پایان بازی چند درصد از 100 هزار نفر از نتیجه‌ای که به دست آمد راضی بودند. ما طرفدار شادی مردم هستیم.



معاون حقوقی وزارت ورزش تاکید کرد: قراردادهای میلیاردی قطعا جواب نمی‌دهد. برای المپیک آینده برنامه وزارت ورزش این خواهد بود که برای رشته‌های پرمدال برنامه‌ریزی شود. المپیک لندن فراموش نشدنی خواهد بود. برای اولین‌بار در کشتی فرنگی قهرمان شدیم، در سنگین‌وزن مدال طلا و نقره کسب کردیم، در دوومیدانی به مدال رسیدیم، الهه احمدی ششم شد، نوشاد عالمیان در جمع 32 ورزشکار برتر قرار گرفت و اولین‌های بسیاری داشتیم. این امر می‌تواند در المپیک 2016 تکرار شود. باید با همکاری آموزش و پرورش و همچنین وزارت علوم در ورزش مدارس به ویژه در شنا، دوومیدانی و ژیمناستیک سرمایه‌گذاری کنیم تا المپیک آینده نتایج خوبی داشته باشیم.

۱۳۹۱/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...