نسخه چاپی

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما:

ریشه حقوق های نامشروع، در روحیه اشرافیگری است كه از دولت كارگزاران شروع شد/ روحانی با فریدون برخورد نخواهد كرد

عکس خبري -ريشه حقوق هاي نامشروع، در روحيه اشرافيگري است که از دولت کارگزاران شروع شد/ روحاني با فريدون برخورد نخواهد کرد

نماینده سابق قزوین با بیان اینكه نقطه آغاز روحیه اشرافیگری در كشور را از دولت كارگزاران می دانم، اظهار داشت: همان زمان آقای هاشمی در خطبه های نمازجمعه گفت تا كی حزب الهی ها و متدینین نباید بخورند و بیاشامند، تفریح نروند و زندگی خوبی نداشته باشند. درواقع با این سخنان، روحیه اشرافی گری را ترویج كردند.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص ارتباط روحیه اشرافی و فیش های نامشروع حقوقی گفت: روحیه اشرافی هزینه های سنگینی را برای شخص به دنبال دارد؛ از جمله هزینه خانه، ماشین های آنچنانی، لباس و تفریحات و... که این هزینه های سنگین، طبیعتاً با حقوق های معمولی تأمین نمی شوند. کسی که می خواهد تفریحات خارجی داشته باشد و در خانه هزار میلیاردتومانی زندگی کند، باید دست به یک فساد بزند و رانت خواری را شروع کند تا بتواند اموالی را گردآوری کند. کسانی که خودشان، همسر و فرزندانشان خودروهای کذایی آنچنانی می خواهند باید دست به رانت خواری بزنند و در هیئت مدیره چندین شرکت عضو شوند تا بتوانند به خواسته هایشان برسند. بنابراین، به طور قطع و یقین بین قضیه فیش های نامشروع و روحیه اشرافی گری، رابطه مستقیمی وجود دارد.

نماینده سابق قزوین با بیان اینکه نقطه آغاز روحیه اشرافیگری در کشور را از دولت کارگزاران می دانم، اظهار داشت: همان زمان آقای هاشمی در خطبه های نمازجمعه گفت تا کی حزب الهی ها و متدینین نباید بخورند و بیاشامند، تفریح نروند و زندگی خوبی نداشته باشند. درواقع با این سخنان، روحیه اشرافی گری را ترویج کردند.

حسینی ادامه داد: به یاد دارم که آن زمان، رئیس یک شرکت، یکمیلیون تومان دزدی کرده بود و وقتی محسن هاشمی پسر آقای هاشمی به آنجا رفت و کارگران آن کارخانه در خصوص موضوع دزدی یکمیلیون تومان اعتراض کردند، محسن هاشمی گفت که یکمیلیون تومان چیزی نیست که شما بابت آن، اینهمه سر و صدا می کنید. بنابراین روحیه اشرافیگری از دولت هاشمی شروع شد و کم کم گسترش یافت تا اینکه امروز شاهد این اتفاقات هستیم.

وی با بیان اینکه خود رئیس جمهور و اطرافیان ایشان روحیه اشرافی دارند، گفت: شما بروید تحقیق کنید که ایشان قبل و بعد از ریاست جمهوری چگونه زندگی کرده اند. اکنون هم از اینکه قضیه فیش های نجومی افشا شده است به شدت عصبانی هستند چرا که خود و اطرافیانشان از روحیه اشرافی برخوردار هستند. حال که این قضیه افشا شده و برای همه مسئولین مسئله ساز شده است، برای اینکه مردم را ساکت کنند دارند کارهایی انجام می دهند وگرنه اگر افشا نمی شد، اصلاً با این موضوع مبارزه نمی کردند.

نماینده سابق به اطرافیان رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: بروید ببیند که آقای فریدون از چندجا حقوق می گیرد. ایشان یک روحانی را از کرج در مرکز بانک ها قرار داده است و حقوق میلیونی دریافت می کند بدون اینکه هیچ جایگاهی در مسائل اقتصادی داشته باشد و شناختی از اقتصاد اسلامی داشته باشد.

حسینی در خصوص لزوم اعلام برائت رئیس جمهور از حسین فریدون گفت: یقیناً رئیس جمهور با آقای فریدون برخورد نخواهد کرد، چون ایشان مسائلی را در خصوص روحانی می داند و رئیس جمهور نمی تواند با او برخورد کند.

۱۳۹۵/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...