نسخه چاپی

"پدر خوب" در آتش سوخت+عكس

بر اثر عدم رعایت نكات ایمنی در رستوران «پدر خوب» درقم ، سقف كاذب و دو طبقه این رستوران در آتش سوخت.

بر اثر عدم رعایت نکات ایمنی در رستوران «پدر خوب» درقم ، سقف کاذب و دو طبقه این رستوران در آتش سوخت.

«عباس جعفری»، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری قم اظهار كرد: این حادثه با اقدام سریع آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن آتش‌سوزی در سقف و دو طبقه رستوران مهار و خاموش شد.

وي ادامه داد:این آتش‌سوزی شب گذشته در رستوران «پدر خوب» در میدان دفاع مقدس واقع در شهرک سالاریه، رخ داد که با اطلاع‌رسانی آن به سامانه 125 بلافاصله آتش‌نشانان راهی محل حادثه شدند و آتش را خاموش کردند.


5.jpg

 وی افزود: دو طبقه رستوران کاملاً شعله‌ور شده و آتش در حال گسترش بود که آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از قطع کردن جریان برق و گاز رستوران و ایمن‌سازی محل با به‌کارگیری تجهیزات خاموش‌کننده موفق شدند شعله‌های آتش را پیش ازسرایت و ایجاد خسارات مالی بیشتر مهار و خاموش کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری شهرداری قم، گفت: وجود سقف‌های کاذب که با پشم شیشه عایق‌بندی شده بود، مواد تزیینی، عدم رعایت نکات ایمنی، عدم نصب محافظ وسایل برقی، عدم خروجی‌های اضطراری و سیستم اطفا حریق از مهم‌ترین موارد گسترش آتش‌سوزی در این رستوران است.

جعفری خاطر نشان کرد: اگر همشهری‌ها نکاتی که باید به آن توجه داشته و رعایت کنند و از استاندارد بودن واحد تجاری خود اطمینان حاصل کنند، از وقوع چنین حوادثی پیشگیری می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری شهرداری قم،علت رخداد این آتش‌سوزی را در حال بررسی اعلام کرد.

۱۳۹۱/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...