نسخه چاپی

كشف جسد مرد 55 ساله در خیابان 15 خرداد قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: پس از اینكه چند تن از شهروندان از استشمام بوی تعفن در حوالی یك منزل مسكونی واقع در خیابان 15 خرداد خبر دادند، نیرو‌های آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه، جسد مردی 55 ساله را یافتند.

به گزارش نما؛ عباس جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم از انجام 62 عملیات در 72 ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: از 62 حادثه‌ای که در سه روز گذشته رخ‌داد سه مصدوم و یک فوتی برجای ماند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عنوان کرد: از مجموع عملیات‌های انجام شده 30 مورد اطفاء حریق، 23 مورد ایمن‌سازی و 9 مورد نجات بوده است.

وی ادامه داد: 30 مورد عملیات اطفاء حریق شامل اطفاء حریق 9 منزل،‌ هشت انبار ضایعات، سه درخت، دو مغازه، خودرو،‌ موتورسیکلت، مسافرخانه، تیر برق،‌ کارخانه آسفالت، سیلندر گاز و ... می‌شود.

جعفری با اشاره به انجام 23 عملیات ایمن‌سازی که در 72 ساعت گذشته صورت گرفته است عنوان کرد: مهم‌ترین عملیات‌های ایمن‌سازی سه روز گذشته شامل 9 مورد بازگشایی درب قفل شده، چهار مورد بستن شیر آب،‌ چهار مورد نشت سوخت خودرو،‌ دو مورد صید زنبور، دو مورد واژگونی خودرو و... است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به جزئیات عملیات ایمن‌سازی تصادف خودرو بیان کرد: نیروهای‌ عملیاتی آتش‌نشانی قم، پس از اطلاع از حادثه تصادف خودروی تیبا با پراید در منطقه پردیسان،‌ با حضور در محل حادثه ضمن ایمن‌سازی صحنه حادثه، فرد مصدوم را از خودرو خارج کرده و به نیرو‌های اورژانس تحویل دادند.

وی ادامه داد: در 72 ساعت گذشته 9 عملیات نجات توسط گروه نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم انجام شده‌ است که از جمله ‌این عملیات‌ها می‌توان به سه مورد نجات افراد محبوس در آسانسور، یک مورد نجات فرد محبوس شده در منزل،‌ یک مورد رهاسازی پای کودک از لای پل، یک مورد رهاسازی کودک از بین حصار و یک مورد انتقال کودک از پشت‌‌بام به پایین اشاره کرد.

جعفری در ادامه با گوشزد کردن خطرات ناشی از سم‌پاشی در منزل گفت: در منزلی در منطقه پردیسان، خانواده‌ای برای از بین بردن جانوران موذی این فصل، اقدام به گوگرد پاشی کرده بودند که روز گذشته از مسمومیت دو تن از اعضای این خانواده بر أثر استعمال گوگرد با خبر شدیم و با اعزام نیرو‌های تیم نجات آتش‌نشانی محل از گوگرد پاک‌سازی و مصدومین به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شدند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از پیدا شدن یک جسد در منزل مسکونی خبر داد و اضافه کرد: بعد از ظهر دیروز چند تن از شهروندان طی تماس با نیروی انتظامی از استشمام بوی تعفن در حوالی یک منزل مسکونی واقع در خیابان 15 خرداد خبر دادند. با هماهنگی نیروی انتظامی این منزل از سوی آتش نشانان مورد بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: نیرو‌های گروه نجات سازمان آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه وارد منزل شدند و پس از ورود به منزل با جسد مردی 55 ساله روبه‌رو شدند.

جفعری افزود: پس از اقدامات لازم ایمنی جسد متوفی برای انجام بررسی‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.

۱۳۹۵/۴/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...