نسخه چاپی

تعطیلی 3 هفته‌ای مجلس برای نمایندگان

عکس خبري -تعطيلي 3 هفته‌اي مجلس براي نمايندگان

نمایندگان مجلس با تعطیلی سه‌هفته‌ای جلسات پارلمان برای سركشی وكلای ملت به حوزه‌های انتخابیه و نیز سپری كردن دور دوم تعطیلات تابستانی موافقت كردند.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با تعطیلی جلسات علنی پارلمان طی سه هفته به منظور سرکشی وکلای ملت به حوزه‌های انتخابیه و نیز گذراندن دور دوم تعطیلات تابستانی موافقت کردند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس در این جلسه گفت: قبل از آغاز جلسه علنی رئیس مجلس در مورد یک هفته حضور وکلای ملت در حوزه‌های انتخابیه و تعطیلات تابستانی با توجه به تقارن این ایام با عید فطر و نیز برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، توضیحاتی را ارائه داد.

وی افزود: با توجه به اینکه 4 هفته کاری را امروز پشت سر گذاشتیم و در آستانه عیدفطر قرار داریم، نظر نمایندگان درباره سرکشی وکلای ملت به حوزه‌های انتخابیه به مدت یک هفته و گذراندن تعطیلات تابستانی با توجه به تقارن این ایام با تعطیلات اعلامی دولت برای برگزاری اجلاس نم در تهران، اعلام کنند.

بهارستان‌نشینان هم با 142 رأی موافق، 31 رأی مخالف و 14 رأی ممتنع از 210 نماینده حاضر در جلسه، با حضور یک هفته‌ای نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه و نیز سپری کردن دور دوم تعطیلات تابستانی موافقت کردند.

۱۳۹۱/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...