نسخه چاپی

فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون

"دوباره زندگی" و "حوض نقاشی" پنجشنبه و جمعه این هفته از شبكه یك پخش می شوند.

به گزارش نما به نقل از میزان: فیلم سینمایی "دوباره زندگی" به کارگردانی الیویر ناکاچه - اریک تولدانو پنجشنبه شب حدود ساعت 15 : 22 و فیلم سینمایی "حوض نقاشی" به کارگردانی مازیار میری جمعه حدود ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم دوباره زندگی که محصول سال 2011 فرانسه است آمده: "فلیپ" مرد معلولی است که برای امورات روزانه خود نیاز به پرستار تمام وقت دارد. در مصاحبه با داوطلبین برای این کار، او با پسر جوانی به نام "دریس" آشنا می شود که انگیزه چندانی برای انجام این کار ندارد."فلیپ" او را متقاعد می کند که پرستاری او را بر عهده گیرد. روحیه شاد و ماجراجویانه "دریس " به کلی زندگی "فلیپ "را دگرگون می کند و او را از افسردگی در می آورد. "دریس" باتلاش بسیار"فلیپ" را متقاعد به ازدواج می کند و خود نیز به عنوان دوستی خوب در کنار او می ماند.

داستان فیلم "حوض نقاشی" هم که از بازی نگار جواهریان، شهاب حسینی و فرشته صدرعرفایی بهره می برد از این قرار است: مریم و رضا که ناتوان جسمی و حرکتی هستند در بهزیستی با هم آشنا شده و ازدواج می کنند. آنها خیلی زود صاحب پسری می شوند که در سنین دبستان از حرکات عجیب و غریب مادر و پدرش عذاب می کشد. او دوست دارد تا مادر و پدری با حرکات طبیعی داشته باشد بنابراین خانه را ترک کرده و به خانه معلمش پناه می برد. خانم معلم مدتی با اطلاع رضا و مریم از شاگردش مراقبت می کند و او را در خانه اش به عنوان فرزند می پذیرد اما پسرک که دلتنگ مادر و پدرش شده است تصمیم می گیرد به خانه بازگردد.

۱۳۹۵/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...