نسخه چاپی

رضا يزداني:

قهرمان المپیك را 10 بر 1 برده بودم

عکس خبري -  قهرمان المپيک را 10 بر 1 برده بودم

كشتی‌گیر آمریكایی كه قهرمان المپیك شد را همین چند وقت پیش در جام جهانی با نتیجه 10 بر یك شكست داده بودم، اما همه چیز دست به دست هم داد تا مدال نگیرم و شرمنده مردم شوم.


به گزارش نما، رضا یزدانی در گفت‌وگو با فارس درباره عملکردش در المپیک لندن گفت: متأسفانه در همان قرعه اول با سخت‌ترین حریفم مبارزه کردم. در حالی ‌که قبلاً به گادیسوف باخته بودم، اما در این دیدار به پیروزی رسیدم. بعد از این پیروزی جز طلا به چیز دیگری فکر نمی‌کردم.
وی ادامه داد: بعد از کشتی دوم کمی در پایم احساس درد داشتم که در کشتی سوم منجر به پارگی رباطم شد؛ واقعاً نمی‌توانستم ادامه دهم. برنامه‌ام این بود که حریفانم را دست کم نگیرم تا به مدالی که آرزویش را داشتم برسم، اما نشد.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: مدال المپیک در دستانم بود، اما با بدشانسی از دستش دادم و این در حالی‌ بود که یک گام بیشتر به قهرمانی نمانده بود. کشتی‌گیر آمریکایی که قهرمان المپیک شد را همین چند وقت پیش در جام جهانی با نتیجه 10 بر یک شکست داده بودم، اما همه چیز دست به دست هم داد تا مدال نگیرم و شرمنده مردم شوم.

وی در پاسخ به این سؤال که به فکر خداحافظی از کشتی که نیست، عنوان کرد: تنها به فکر بهبودی زانوی آسیب دیده‌ام هستم؛ اگر شرایطم خوب باشد تلاش می‌کنم هر چه سریع‌تر برگردم و جبران کنم.

۱۳۹۱/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...