نسخه چاپی

واكنش اعتراضی نمایندگان كرمانشاه / روحانی را همراهی نمیكنیم

نماینده مردم قصر شیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه اعتراض آمیز نمایندگان استان كرمانشاه به روحانی خبرداد. در این نامه تصریح شده كه نمایندگان این استان روحانی را در سفر به كرمانشاه همراهی نمی‌كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی از عدم همراهی نمایندگان مردم استان کرمانشاه در سفر آتی رئیس جمهور به این استان خبر داد و گفت‌: جلسات متعددی در دفتر آقای نوبخت برای بررسی مشکلات استان کرمانشاه گذاشته شد و یک‌سری توافقات بعمل آمد تا به عنوان حداقل‌ها در استان انجام شود. ولی متاسفانه دولت آن حداقل‌ها را هم رعایت نمی کند و باتوجه به جایگاه استان کرمانشاه در کشور انتظار بود رئیس جمهور اهتمام جدی در حل مشکلات مردم کرمانشاه داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و وضعیت بیکاری در استان کرمانشاه، اظهار کرد: آمار بیکاری در این استان نسبت به سایر استانها کشور بسیار بالاتر است. در سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه، مصوب شد این مشکلات را دولت سریعاً برطرف کند ولی تا به امروز هیچ اقدامی از سوی دولت امید و تدبیر صورت نگرفته است. ردیف بودجه اضطراری استان کرمانشاه توسط این دولت فعلی تعطیل شد و تقریباً در هیچ ردیف بودجه دیگری هم ظهور نکرد.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس با بیان اینکه اگر گسترش مناطق آزاد برای کشور خوب است، پس چرا هیچ اهمیتی به استان کرمانشاه از سوی دولت در این زمینه داده نمی‌شود، افزود: تنها مرزتجاری که در کشور جایگاه بالایی دارد مرز قصرشیرین و خسروی است و از بالاترین طراز صادرات کشور در همین مرز می‌توانیم بهره ببریم، اما تنها استانی که با داشتن مجوزات لازم و کارشناسیهای قبلی، برای آن هیچ اقدامی انجام نمی‌شود استان کرمانشاه است.

تجری تاکید کرد:مردم این تبعیضها را می بینند و با انتظاراتی که از دولت داشتند و حالا انتظارات آنها به یاس و نا امیدی تبدیل شده، از این جهت نمایندگان ملت هم از حقوق مردم دفاع کرده و با همراهی نکردن سفرآقای روحانی اعتراض خودشان را نشان می‌دهند.دولت با این‌گونه رفتارها ظلم به مردم می‌کند و باید یک روز پاسخگوباشد.

گفتنی است اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در واکنش به رفتار دولت،‌نامه ای مبنی بر اینکه اگر دولت به خواسته های آن ها توجه نکند، نمایندگان استان کرمانشاه نیز دولت را همراهی نخواهند کرد، خطاب به رئیس جمهور ارسال کرده‌اند.

۱۳۹۵/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...