نسخه چاپی

احضار سرپرست دفترحافظ منافع مصر در تهران به وزارت خارجه

وزارت امور خارجه با فراخواندن سرپرست دفتر حفاظت منافع مصر در تهران مراتب اعتراض شدید ایران نسبت به شركت تعدادی از نمایندگان مجلس مصر در گردهمایی گروهك منافقین را ابلاغ كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال برگزاری گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در پاریس و شرکت تعدادی از نمایندگان مجلس مصر در این گردهمایی، رئیس اداره اول خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت امور خارجه با فراخواندن سرپرست دفتر حفاظت منافع مصر در تهران مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به این اقدام مداخله جویانه مصر و حمایت از گروهک تروریستی مزبور را ابلاغ کرد.

حمیدرضا دهقانی با اشاره به مشارکت تعدادی از نمایندگان پارلمان مصر در نشست گروهک تروریستی منافقین و همسوئی آنها با این گروهک تروریستی، این اقدام را دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان اعلام کرد و با محکومیت آن اظهار داشت از مقامات مصری انتظار می رود با اتخاذ سیاست های اصولی و مسئولانه در راستای حفظ آرامش و ثبات در منطقه گام بردارند.

سرپرست دفتر حفاظت از منافع مصر با تاکید بر سیاست قاهره مبنی بر عدم دخالت در امور داخلی کشورها اظهار کرد: مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را به مقامات کشورش منتقل خواهد کرد.

۱۳۹۵/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...