نسخه چاپی

سنگ تمام سروآبادی ها در استقبال از كاروان شهدای گمنام

كاروان شهدای گمنام كه از صبح امروز وارد شهرستان مریوان شده بودند در میان استقبال باشكوه مردم و مسئولان وارد شهرستان سروآباد شد و قرار است تا ساعتی دیگر وارد شهرستان سنندج شوند.

به گزارش نما به نقل از مهر، ساعت ۱۷ امروز پنج شنبه پیکر ۳۲ شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس در میان حضور با شکوه مردم شهرستان سروآباد وارد این شهرستان شدند.

پیکر پاک این شهدا امروز پنج شنبه از ساعت ۱۰ صبح وارد مرز باشماق مریوان شد و پس از استقبال مردم شهرستان مریوان ساعت ۱۷ به شهرستان سروآباد رسید.

در مراسم استقبال از پیکر پاک این شهدای گمنام که از میدان شهید مرادی شهر سروآباد تا خروجی شهر به سمت سنندج ادامه داشت، مردم این شهرستان با چشمانی اشک آلود و سردادن فریادهای شهدا شرمنده ایم، شهدا راهتان را ادامه خواهیم داد حضوری دشمن شکن داشتند.

امام جمعه سروآباد در سخنانی در جمع مردم این شهرستان گفت: شهدای ما سربلند و سرافراز در راه حفظ انقلاب و وطن خویش در برابر دشمنان جنگیدند و امروز پیکر مطهر پاک ۳۲ نفر از این شهیدان والامقام به وطن بازگردانده شد.

ماموستا احمد سجادی افزود: شهیدان ما با تقدیم جان خود امنیت و آزادی را برای همه ملت ایران اسلامی به ارمغان آوردند و امروز وظیفه همه ملت حفظ خون پاک آنها و ادامه راه آنهاست.

پیکر پاک ۳۲ شهید تازه تفحص شده پس از تشییع و بدرقه مردم شهرستان سروآباد به سمت سنندج حرکت و در ساعت ۱۹:۳۰ در میدان ارتش شهر سنندج مورد استقبال مردم این شهرستان قرار خواهد گرفت.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است که امشب مراسمی شبی با شهدا در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سنندج برگزار شود و سپس پیکر این ۳۲ شهید برای شناسایی به تهران اعزام خواهند شد.

۱۳۹۵/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...