نسخه چاپی

بازاریابی لازمه ی رونق تولید است

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: همزمان با رونق تولید باید به موضوع بازاریابی برای محصولات تولیدی توجه شود به دلیل اینكه تولید محصولاتی كه مشتری قابل قبولی ندارند به درآمدزایی و اشتغالی زایی پایدار منتهی نخواهد شد.

به گزارش نما ، شهباز حسن پور بیگلری در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص رونق تولید گفت: اینکه باید فعالیت های تولیدی و صنعتی رونق یابد اولویت است به دلیل اینکه با توجه به جمعیت بالای جوان و بیکاران در کشور برای اشتغالزایی باید در اقتصاد رونق قابل قبول ایجاد کرد.

نماینده مردم مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته همزمان با رونق تولید باید به موضوع بازاریابی برای محصولات تولیدی توجه شود به دلیل اینکه تولید محصولاتی که مشتری قابل قبولی ندارند به درآمدزایی و اشتغالی زایی پایدار منتهی نخواهد شد.

لزوم توجه به بازاریابی داخلی و خارجی

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در هرصورت توجه به بازاریابی داخلی و خارجی یک اصل اقتصادی و کارشناسی است؛همچنین باید از دانش و تکنولوژی های نوین استفاده کرد تا محصولات تولیدی توان رقابت با تولیدات بین المللی را داشته باشند.

حسن پور بیگلری،افزود: توجه به نیاز مشتریان داخلی و خارجی باید در فعالیت های تولیدی لحاظ شود تا زمینه رونق اقتصادی و رشد صادرات فراهم شود تا در موضوعاتی مانند اشتغال و کسب درآمد ارزی کشور پیشرفت کند.

دیپلماسی اقتصادی و ارائه مشوق های صادراتی از لازمه های رونق تولید صادرات محور

وی افزود: بکارگیری دیپلماسی اقتصادی موفق در سطح بین الملل، ارائه مشوق های صادراتی و تسهیل فعالیت های اقتصادی از لازمه های رونق تولید صادرات محور است که زمینه ساز رشد اشتغالزایی در کشور است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به تامین نقدینگی مورد نیاز بخش تولید، یادآور شد: حمایت و پشتیبانی عملی از بخش تولید،بصورت کلی بسیار مهم است البته باید از فعالیت های تولیدی که به تولید محصولات با کیفیت منتهی می شود،بیشتر حمایت کرد.

۱۳۹۵/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...