نسخه چاپی

رفع سد معبر نمایشگاه های خودرو

شهرداری تهران اعلام كرد پس از رسیدگی به شكایات و مشكلات مردم طرحی ضربتی برای ساماندهی نمایشگاه های خودرو برای جلوگیری از سدمعبر اجرا كرده است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: شهرداری تهران اعلام کرد پس از رسیدگی به شکایات و مشکلات مردم طرحی ضربتی برای ساماندهی نمایشگاه های خودرو برای جلوگیری از سدمعبر اجرا کرده است.

بسیاری از کامنتهایی که مخاطبان در سرویس مشکلات مردم عنوان می کنند مربوط به سد معبر و مزاحمتهای واحدهای صنفی است. در راس این مزاحمتها مشاغل وابسته به خودرو مانند خدمات و اتوسرویس ها به همراه نمایشگاه های خودرو مطرح است. شهرداری تهران اعلام کرده طرح ضربتی ساماندهی نمایشگاه‌های خودرو با هدف جلوگیری از ایجاد سد معبر، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و مزاحمت‌های صنفی، رفاه حال شهروندان و آرام‌سازی محیط شهری در منطقه 10 اجرا شد.

عباس بابازاده شهردار منطقه 10 ضمن اعلام این خبر با اشاره به اعمال قانون و برخورد با نمایشگاه داران متخلف گفت: این طرح در راستای رفع سدمعبر و ساماندهی واحدهای نمایشگاهی خودرو و رسیدگی به شکایات و اعلام نارضایتی مردمی در خصوص پارک خودرو در معابر عمومی و پیاده‌روها، اجرا شد.

او ایجاد ترافیک و دشواری تردد عابران پیاده را از جمله مشکلات نمایشگاه‌های اتومبیل که بعضاً خودروها را خارج از فضای نمایشگاهی پارک می‌کنند برشمرد و گفت: اداره ساماندهی با شناسایی نقاط آلوده و با هماهنگی پلیس راهور، اداره اماکن و شهرداران نواحی نسبت به اجرای طرح جمع‌آوری خودرو از مقابل نمایشگاه‌ها در خیابان‌های جیحون و سی متری جی اقدام نمود.

او با اشاره به اینکه تعرض به خیابان‌ها و معابر عمومی تخلف محسوب می‌شود، گفت: روان‌سازی ترافیک در محدوده این نمایشگاه‌ها از جمله اهداف اجرایی این طرح است و بر همین اساس علی‌رغم صدور اخطاریه‌های کتبی و تذکر شفاهی در بازدیدها و طرح‌های ضربتی و همچنین نصب بنر اطلاع‌رسانی از طریق پرتابل‌ها در سطح مناطق آلوده و عدم توجه و رعایت مقررات توسط برخی از نمایشگاه داران، خودروهای معارض جریمه و یا توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل شدند.

۱۳۹۵/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...