نسخه چاپی

تغییرات گسترده در صنعت نفت آغاز شد

ظاهرا همین روزها شاهد تغییرات گسترده در شركت‌های وابسته به شركت ملی نفت خواهیم بود به طوری كه خبرهایی از تغییرات مدیران شركت های مهندسی و توسعه نفت، نفت مناطق مركز، پایانه‌های نفتی، فلات قاره و چند شركت دیگر به گوش می رسد.

به گزارش نما به نقل از فارس، ظاهرا همين روزها شاهد تغييرات گسترده در شركتهاي وابسته به شركت ملي نفت خواهيم بود به طوري كه خبرهايي از تغييرات مديران شركت‌هاي مهندسي و توسعه نفت، نفت مناطق مركز، پايانه هاي نفتي، فلات قاره و چند شركت ديگر به گوش مي رسد.

حتي برخي از منابع خبري اعلام كرده‌اند سلبعلي كريمي مديرعامل شركت نفت مناطق مركز از هفته گذشته در محل كار خود حاضر نشده است و حتي گمانه زني‌هايي از گزينه هاي جديد مديريت در اين شركت بين كارمندان شركت نفت مناطق مركز مطرح شده است.

اين تغييرات در حدي است كه اخيرا شنيده شده است مديرعامل شركت نفت اروندان نيز از كاركنان خود خداحافظي كرده و خود را براي مديريت در يك شركت ديگر آماده مي كند.

به گزارش فارس طبق قانون منع بكارگيري بازنشستگان در سمت هاي دولتي٬ بسياري از مديران صنعت نفت كه تعدادشان هم بسيار است بايد سمت هاي خود را تا تاريخ 2 مرداد ماه ترك كنند در غير اين صورت مرتكب تخلف مي شوند.

ظاهرا بخشي از اين تغييرات به دليل اجرايي شدن اين قانون و بخشي نيز بي ارتباط به اجرايي شدن قراردادهاي جديد صنعت نفت نيست كه با اين شرايط بايد منتظر خانه تكاني گسترده در صنعت نفت باشيم.

۱۳۹۵/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...