نسخه چاپی

اظهارات وزیر ارشاد درباره‌ بازگشت شجریان

وزیر ارشاد درباره‌ی آخرین جریانات پیگیری پرونده‌ی درمانی عباس كیارستمی گفت: وزیر بهداشت دستور داده است رسیدگی كنند و ببینند كه قصوری در این زمینه وجود داشته است یا نه؟

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علی جنتی که عصر ۲۶ تیرماه پس از تماشای سمفونی ارمیا با اجرای ارکست سمفونیک تهران در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت درباره‌ی بازگشت محمدرضا شجریان و بیماری او اظهار کرد: ایشان تحت معالجه هستند و امیدواریم زودتر به ایران بازگردند. همانطور که فرزند ایشان همایون شجریان توضیح داد، مجموعاً وضعیت شجریان رو به بهبود است و خوشبختانه سرطان ایشان گسترش پیدا نکرده است و با شیمی‌درمانی توانسته‌اند آن را متوقف کنند.

او همچنین درباره شرایط جدید برگزاری کنسرت‌ها که در آن دیگر نیازی به اخذ مجوز پلیس اماکن وجود ندارد بیان کرد: این موضوع مصوبه‌ی دولت است و به ما و وزارت کشور ابلاغ شده و به نیروی انتظامی نیز ابلاغ می‌شود.

جنتی درباره‌ی کنسرت سمفونی وحدت اقوام ایرانی (ارمیا) نیز گفت: این کار خیلی خوبی بود و نقطه‌ی ممتاز آن تلفیق میان موسیقی سنتی ایرانی و کلاسیک بود.

وی ادامه داد: در وضعیت بنیاد رودکی و مدیریت آن اتفاقاتی افتاده و افراد زبده‌ای به عنوان مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره آن منصوب شده‌اند و نیز مشکلاتی که ارکسترها در گذشته داشته‌اند رفع شده است. امیدواریم هر هفته به طور مرتب کار سمفونیک داشته باشیم.

۱۳۹۵/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...