نسخه چاپی

پورحیدری: قلعه‌نویی هم هنوز از بازی تیمش راضی نیست

عکس خبري -پورحيدري: قلعه‌نويي هم هنوز از بازي تيمش راضي نيست

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: «من معتقدم مظلومی سال گذشته تیم خوبی را جمع كرد و قلعه‌نویی هم امسال نقطه ضعف‌ها را برطرف كرد. استقلال امسال تیم خوبی دارد و فكر می‌كنم بتواند مدعی اول باشد.»

به گزارش نما به نقل از سایت گل، منصور پورحیدری مدیر فنی استقلال همچنان معتقد است که این تیم برای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز به زمان دارد. او تاکید می‌کند که این تیم در هفته‌های آینده به همان تیمی تبدیل می‌شود که هواداران استقلال انتظار دارند. با این حال خیلی‌ها معتقدند این تیم هنوز زیبا بازی نمی‌کند و پورحیدری در این خصوص می گوید: «من هم چنین عقیده‌ای دارم و امیر قلعه‌نویی هم هنوز از بازی تیمش راضی نیست البته استقلال زمان می‌خواهد تا به هماهنگی برسد چون از روز اولی که تمرین‌ها شروع شد همه بازیکنان حاضر نبودند و حتی جواد نکونام 4 روز قبل از شروع بازی‌ها به تیم اضافه شد. مطمئن باشید استقلال بازی به بازی بهتر می‌شود، در ضمن در همین بازی آخر هم می‌توانستیم نتیجه بگیریم ولی بدشانس بودیم و گلی هم که استقلال زد درست بود.»



او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید قلعه نویی امسال استقلال را قهرمان می‌کند می گوید: «من معتقدم مظلومی سال گذشته تیم خوبی را جمع کرد و قلعه‌نویی هم امسال نقطه ضعف‌ها را برطرف کرد. استقلال امسال تیم خوبی دارد و فکر می‌کنم بتواند مدعی اول باشد.»

قلعه‌نویی هم مثل پورحیدری در دربی‌ها خوب نتیجه می‌گیرد، از مدیرفنی استقلال می پرسیم که نتیجه بازی با پرسپولیس در هفته ششم را چطور پیش‌بینی می‌کنید و او می گوید: «در مجموع معتقدم مربیان استقلالی در دربی خوب نتیجه می‌گیرند و می‌دانند دنبال چه چیزی هستند. با این حال من معتقدم شرایط دربی با دیگر بازی‌ها فرق دارد و اینطور نیست که بتوانیم نتیجه را به خاطر شرایط دو تیم پیش‌بینی کنیم.»



مصدومیت مجتبی جباری هم در این چند روز سوژه رسانه ها شده است. پورحیدری در این خصوص می گوید: «جباری یک بازیکن استثنایی است که نمی‌توان به سادگی از کنار او گذشت. مجتبی وقتی کارش را شروع کرد شرایط خوبی داشت ولی به یکباره مشکل پیدا کرد. او حالا باید جراحی کند ولی تا یک ماه و نیم دیگر برمی‌گردد. جباری این ارزش را دارد که پایش بایستیم.»

۱۳۹۱/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...