نسخه چاپی

از دست خودم ناراحتم نه از مانوئل ؛ مطمئن باشید در پرسپولیس می مانم

عکس خبري -از دست خودم ناراحتم نه از مانوئل ؛ مطمئن باشيد در پرسپوليس مي مانم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «نیمكت ‌نشینی برای هر بازیكنی تحمل‌ناپذیر است ولی من دست از مبارزه بر نمی‌دارم و آنقدر خوب بازی می‌كنم تا به تركیب اصلی برسم و این شرایط را عوض كنم.»

به گزارش نما به نقل از سایت گل، هادی نوروزی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های این فصل نیمکت‌نشین شده و البته قابل پیش‌بینی بود که با ترافیک خط حمله، چنین شرایطی برای او به وجود بیاید. با این حال نوروزی در بازی‌های دوستانه پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و حتی گلزنی هم کرد. نوروزی در مورد شرایط فعلی‌اش می‌گوید: «من در این روزها سفت و سخت تمرین می‌کنم تا بتوانم خودم را به ترکیب اصلی برسانم. نیمکت‌نشینی برای هر بازیکنی تحمل‌ناپذیر است ولی من دست از مبارزه بر نمی‌دارم و آنقدر خوب بازی می‌کنم تا به ترکیب اصلی برسم و این شرایط را عوض کنم.»



مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا بابت نیمکت‌نشینی از مانوئل ژوزه ناراحت نیستی، خاطرنشان می‌کند: «من از مانوئل ناراحت نیستم بلکه از خودم ناراحتم چون در این مدت نتوانستم طوری کار کنم که به ترکیب اصلی برسم. با این حال به هیچ عنوان ناراحت نیستم و مطمئن باشید به زودی نظر مانوئل را عوض خواهم کرد تا به ترکیب اصلی برسم.»

هفته گذشته این شایعه مطرح شد که نوروزی به دلیل نیمکت‌نشینی در پرسپولیس قصد جدایی از این تیم را دارد. او اما با تکذیب این خبر می‌گوید: «من به هیچ عنوان قصد جدایی از پرسپولیس را ندارم و مطمئن باشید در این تیم می‌مانم. الان هم از لحاظ آمادگی بدنی خوشبختانه شرایط خوبی دارم و منتظر فرصت هستم تا خیلی چیزها را ثابت کنم.»

۱۳۹۱/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...