نسخه چاپی

نگاه مربیان تیم ملی به تیمهای بالای جدول است

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نگاه مربیان تیم ملی برای دعوت از بازیكنان به تیم های بالای جدول است و ما باید برای رسیدن به تیم ملی جایگاه فولاد را تقویت كنیم.

اسماعيل شريفات در گفتگو با مهر در خصوص بازي با مس کرمان اظهار کرد: معتقدم اين بازي براي تيم مس و سرمربي آنها حکم مرگ و زندگي را دارد به همين دليل آنها براي شکست خوردن از ما به اهواز نمي آيند و ما اين را به خوبي مي دانيم.

شريفات افزود: تيم مس داراي مهره هاي خوبي است و در دو فصل اخير توانسته شش امتياز در اينجا از فولاد کسب کند اما اين فصل اگر بخواهيم به بالاي جدول برسيم نبايد به اين راحتي امتياز بدهيم.

وي با بيان اينکه تمام بازيکنان تيم فولاد مصمم به پيروزي در اين ديدار هستند، افزود: ما بايد از شرايط ميزباني به خوبي استفاده کنيم و با کسب هر سه امتياز بازي شرايطمان را در جدول رقابتها بهتر کنيم.

بازيکن شماره هشت فولاد خوزستان شرايط کنوني تيم را بهتر از گذشته دانست و افزود: ما در بازي مقابل آلومينيوم هرمزگان سه امتياز بازي را از روي بي تجربگي از دست داديم و خيلي راحت مي توانستيم به اين مهم برسيم.

وي در پايان گفت: هرچند در سه بازي اخير خوب بودم اما فکر کنم براي دعوت شدن به ملي بايد بهتر از اين باشم تا بيشتر در ديد قرار بگيرم به همين دليل تمام تمرکز خود را حفظ کرده ام که بهترين بازي ها را براي فولاد انجام دهم.

شريفات افزود: مسلما اگر تيم بالاي جدول باشد نگاه مربيان تيم ملي به آن بيشتر است پس بايد تلاش کنيم تا در رتبه هاي بالايي جدول قرار گيريم اما در کل ما هم بازيکناني داريم که مي توانند به تيم ملي دعوت شوند.

بازي دو تيم فوتبال فولاد خوزستان و مس کرمان ساعت 22 روز جمعه هفته جاري در ورزشگاه تختي اهواز برگزار مي شود.


۱۳۹۱/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...