نسخه چاپی

طارمی با تلفن مادرش برگشت

بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس بهترین اتفاق ممكن برای این تیم بود به خصوص كه پرسپولیس هنوز مهره دلخواه خود را در نوك خط حمله جذب نكرده بود.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، وقتی این خبر رسانه ای شد کمتر کسی احتمال وقوع آن را می داد به خصوص که فسخ قرارداد در فضای فوتبال حرفه ای سخت است! از سویی وقتی مهدی طارمی تمایل خود را برای بازگشت به پرسپولیس نشان داد باشگاه خیلی موضع مثبتی نداشت و خیلی بی تفاوت از کنار آن گذشت.


اما چه شد که مهدی طارمی بعد از عقد قرارداد با تیم ریزه اسپور به تهران برگشت؟ آنهم در حالی که در این دو سه هفته همه انتقادات و گاها فحاشی ها را به جان خرید و در نهایت از همه طرفداران تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.


واقعیت این است مهدی طارمی با تلفن مادرش تصمیم به بازگشت به ایران گرفت! از آنجایی که مهدی طی دوران حضور در پرسپولیس برای این تیم از جان مایه گذاشته بود و عملکرد خوبی هم داشت و از همه مهمتر در شرایطی به تیم ریزه اسپور پیوسته بود که قراردادش با پرسپولیس تمام شده بود دینی به تیم پرسپولیس نداشت و می توانست با وجدان آسوده برای پرسپولیس بازی کند اما همراهی با رامین رضائیان در ترک تیم پرسپولیس کمی برای وی گران تمام شد و موجب انتقاد تند هواداران شد.


مادر مهدی طارمی وقتی انتقادات هواداران پرسپولیس را دید و هم چنین دل نگرانی های آنها برای وضعیت این تیم ،به مهدی زنگ زد و از او خواست به تهران برگردد و دوباره برای پرسپولیس بازی کند و این بار اگر خواست به یک تیم خارجی برود با رضایت خاطر از تیم جدا شود بطوریکه هیچ گله ای پشت سر او نباشد. درست مثل خیلی از پرسپولیسی هایی که از این تیم جدا شدند و در نهایت به تیم های اروپایی رفتند.


مهدی طارمی که انصافا بچه ماخوذ به حیاء و خانواده دوستی است بعد از شنیدن حرف های مادر گفت:« به روی چشم. از همه چیز می گذرم و می آیم و در نهایت هم آمد.»


هر چند حضور دوباره وی در ترکیب تیم پرسپولیس منوط به رضایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه است.


جالب اینکه مهدی روزی که می خواست به ترکیه برود گفت که برای تفریح به این کشور سفر می کند و هیچ کس خبر نداشت که وی قصد تمدید قرارداد با تیم ریزه اسپور ترکیه را دارد. حتی صمد ابراهیمی وکیل و همشهری او از عقد قرارداد وی با تیم ریزه اسپور خبر نداشت.


به هر صورت آنچه که در روزهای اخیر مورد گلایه باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم بود نحوه جدایی مهدی طارمی از تیم بود.

۱۳۹۵/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...