نسخه چاپی

۲ ایرانی جزو ۵۰۰ دانشمند برتر دنیا

وضعیت داروسازی در حال حاضر در كشور بسیار خوب است و به لحاظ علمی از 500 دانشمند برتر دنیا دو تن ایرانی هستند كه هر دو داروساز است و میزان تولید مقالات در عرصه داروسازی و شیمی بالاترین میزان در سطح كشور است.

رئیس انجمن علمی داروسازان ایران گفت: از مجموع 500 دانشمند برتر دنیا دو تن ایرانی هستند که هر دو داروساز هستند.

به گزارش فارس، سید حمید خوئی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بزرگداشت روز ملی داروساز که هر سال همزمان با زادروز حکیم فرزانه و داروساز محمد زکریای رازی در 5 شهریور برگزار می‌شود و همزمانی این مراسم با برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد، امسال یازدهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران با محور داروسازی و چشم‌اندازی آینده از 18 تا 20 شهریور در سالن همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: از آنجایی که برنامه‌های توسعه کشور در تمام علوم تا سال 1404 در حال اجرایی شدن و عملیاتی شدن است، هدف ما از برگزاری همایش امسال انجمن علمی داروسازان ایران توجه به وضعیت داروسازی در ایران با نیم نگاهی به وضعیت داروسازی در جهان با جزئیات و نگرشی عمل گرایانه است تا بتوان تصویر کامل و جامعی از وضعیت داروسازی ایران به عنوان جزئی از نظام سلامت کشور در سال 1404 را ارائه کرد.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب داروسازی در کشور به لحاظ علم و دانش و همچنین صنعت داروسازی افزود: وضعیت داروسازی در حال حاضر در کشور بسیار خوب است و به لحاظ علمی از 500 دانشمند برتر دنیا دو تن ایرانی هستند که هر دو داروساز است و میزان تولید مقالات در عرصه داروسازی و شیمی بالاترین میزان در سطح کشور است.

خوئی تصریح کرد: این کنگره دارای 18 امتیاز بازآموزی غیرمدون بوده و کلیه داروسازان عمومی و متخصص و نیز پزشکان در آن حضور خواهند داشت.

۱۳۹۱/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...