نسخه چاپی

ترابیان:تقاضای روادید مربی اسپانیایی را داده‌ایم

رئیس كمیته فوتسال گفت: تقاضای ویزای مربی اسپانیایی تیم ملی را داده‌ایم و در صورت آماده شدن او به ایران خواهد آمد.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پخش رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: با مسئولان صدا و سیما مذاکره کردیم و گفتند احتمالا یکی از بازی‌ها در هفته سوم از شبکه ورزش پخش زنده خواهد شد.

وی در مورد اینکه امسال لیگ نامی ندارد یادآور شد: قصد داشتیم یک اسپانسر برای لیگ بگیریم و با یک شرکت صحبت هم کردیم، اما کالایی که آن شرکت قصد داشت مطرح کند زیبنده فوتسال کشور نبود و همین امر باعث شد فعلا صرف نظر کنیم تا مورد دیگری پیش بیاید.

رئیس کمیته فوتسال در خصوص صحبت‌های علی صانعی، سرمربی تیم ملی مبنی براینکه شمسایی جایی در تیم ملی ندارد، تصریح کرد: هنوز لیستی را سرمربی اعلام نکرده است. به نظرم مطرح کردن این مسائل هم‌اکنون زود است. اما آنچه که طبیعی است این است که بازیکنی که بیرون مانده و تمرین نکرده نمی‌تواند به تیم ملی دعوت شود. البته دخالتی در این موارد ندارم و این مسائل به سرمربی تیم ملی بازمی‌گردد. اصول کار این است که باید بازیکنانی که در آمادگی و تمرین هستند دعوت شوند.

وی با اشاره به مسئولان استان یزد مبنی بر میزبانی مسابقات دوستانه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه یزد همکاری خوبی در گذشته با ما داشت، اما هم اکنون با توجه به تعویض رئیس هیئت این استان یک تزلزل در تصمیم‌گیری دیده می‌شود.

وی افزود: قرار بود تمام درآمد بلیت فروشی و حتی اسپانسر هم برای آنها باشد، اما باز دیدیدم جواب سربالا می‌دهند و اعلام کردند اگر پول می دهید ما مسابقات را برگزار می‌کنیم. این حرف چه معنایی دارد؟ فکر کردند جا نداریم و به التماس افتادیم؟ بیشتر دلم برای مردم یزد می‌سوزد. مردم پرشوری دارد. ای کاش این کار را نمی‌کردند. تا اطلاع ثانوی در یزد بازی نمی‌کنیم و بازی‌ها را در اصفهان یا تهران انجام خواهیم داد.

ترابیان با اشاره به درخواست استرالیا برای برگزاری بازی دوستانه گفت: مسئولان استرالیا ایمیلی زده‌اند و درخواست بازی دوستانه داشته‌اند. در صورتی که این بازی در ایران باشد ما آن را قبول می‌کنیم. همچنین این دیدار باید قبل از بازی با اوکراین باشد تا آمادگی کافی برای دیدار دوستانه با اوکراین داشته باشیم.

رئیس کمیته فوتسال درباره حضور مربی اسپانیایی در ایران عنوان کرد: ما تقاضای ویزای او را داده‌ایم. یک سری مشکلات و تعهداتی دارد که به علت تعطیلی برخی کشورها در ماه آگوست نمی تواند هم اکنون آنها را برطرف کند.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط حضور او یک ماه دیگر به طول خواهد انجامید گفت: این گونه نیست. او اگر می‌خواهد به ایران بیاید باید هر چه زودتر این کار را انجام دهد. تقاضای ویزای او را کرده‌ایم و به محض آماده شدن به ایران خواهد آمد.

ترابیان از ذکر نام او امتناع کرد و گفت: زمانی که قرارداد او در ایران امضا شود اسم وی را خواهیم گفت.

۱۳۹۱/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...