نسخه چاپی

آغاز تورهای رایگان اردبیل‌گردی

یك مسؤل گردشگری كشور از آغاز تورهای رایگان اردبیل‌گردی با هدف معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مركز استان به گردشگران و میهمانان تابستانی از اول هفته جاری خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، قادر تقی زاده - معاون گردشگری استان اردبیل شناساندن ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهر اردبیل به میهمانان و گردشگران را از مهمترین اهداف برگزاری تورهای رایگان اردبیل گردی عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری این تورها تا پایان تعطیلات تابستان ادامه خواهد داشت.

تقی زاده زمان حرکت تورها را روزانه در دو شیفت صبح و بعداز ظهر از ساعت 11 صبح و 16 بعد از ظهر بیان کرد و افزود: ثبت نام برای شرکت در این تورها از میدان عالی قاپو جنب درب ورودی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی انجام می‌شود.

به گزارش chtn - به گفته این مقام مسؤل؛ گردشگران در این تور از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر اردبیل چون مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی، جمعه مسجد، پل‌های تاریخی، منطقه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل، موزه‌های استان، موزه تاریخی طبیعی و بازار سنتی اردبیل دیدن خواهند کرد.

تقی زاده در پایان یادآور شد: تورهای رایگان اردبیل گردی با مشارکت شهرداری اردبیل، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان اردبیل برگزار می‌شود.

۱۳۹۵/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...