نسخه چاپی

طرح اعدام هیلاری كلینتون رد شد!

«میكائیل فولك،» یكی از قانونگذاران «ویرجینیا غربی» شنبه اعلام كرد از انتشار توییت خود با مضمون «هیلاری كلینتون باید در مركز خرید واشینگتن دی سی به دار آویخته شود» پشیمان شده. وی این مجازات را به دلیل استفاده هیلاری كلینتون از سرور شخصی برای ارسال ایمیل پیشنهاد داده بود.

به گزارش نما ، باشگاه خبرنگاران به نقل از سی‌ان‌ان نوشت: تحقیقات پلیس فدرال آمریکا نشان داد هیلاری کلینتون در زمان خدمتش در جایگاه وزیر امور خارجه از طریق سرور خصوصی ایمیل های حاوی اطلاعات طبقه بندی شده ارسال می کرده است. البته اف بی آی پس از پایان تحقیقلت وی را محکوم نکرد. با این حال فولک بر این باور است که کلینتون باید به خیانت متهم شود.

فولک در مصاحبه با سی ان ان اعلام کرد: «به نظرم من کلینتون باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد و محاکمه شود.» اما در مورد پیشنهاد اعدام کلینتون گفت: « خدای من! اون مبالغه بود.»

پیام توییتری فولک در روز جمعه: « هیلاری کلینتون تو باید به خیانت، قتل و جنایت علیه قانون اساسی آمریکا مجکوم شوی..سپس در واشینگتن دی سی به دار آویخته شوی.»

این پیام با واکنش شدید روبرو شد:

رئیس حزب دموکرات ویرجینا غربی در این خصوص گفت: « حرف های فولک نه تنها نگران کننده بلکه منزجر کننده است. اشاره به قتل و اعدام هرگز قابل پذیرش نیست. اینکه شخصی با این سمت در کشور ما بتواند چنین سخنانی بگوید گیج کننده و غیر قابل تحمل است. این پیام فولک را برای خدمت در این سمت نامناسب جلوه می دهد. اگر فولک استعفا ندهد سپیکر تیم آرمستید باید اقدامی جدی در این باره انجام دهد.»

فولک که یک خلبان هواپیمایی تجاری است و از سوی «یونایتد ایرلاین» استخدام شده. این شرکت در حساب رسمی خود اعلام کرد این پیام فولک را بررسی خواهد کرد. فولک در مصاحبه با سی ان ان اعلام کرد به اعدام کلینتون باور ندارد اما معتقد است وزیر امور خارجه پیشین به درستی جوابگو نبوده است. وی در ادامه گفت: «قانون تأثیری ندارد. اگر یک شخص عادی مرتکب چنین اشتباهی می شد به حبس ابد محکوم می شد.

۱۳۹۵/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...