نسخه چاپی

قلعه‌نویی: تراكتور به حاج‌صفی نیاز دارد

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: هر وقت حضور حاج صفی در تراكتور نهایی شد، اعلام می‌كنیم و البته ما به او نیاز داریم.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: اردوی خوبی در تهران برگزار کردیم. 3 بازی خوب در تهران برگزار کردیم و اردوی بسیار مناسبی داشتیم. جا دارد از هواداران خوب‌مان تشکر کنم که در این اردو کنار ما بودند.

وی افزود:‌ما در این اردو تمرینات مناسبی داشتیم و در بازی‌های دوستانه عملکرد خوبی داشتیم. در ایجاد موقعیت و بازی‌سازی بد کار نکردیم و بدن‌ها کم کم شادابی خود را به دست می‌آورد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما می‌خواستیم در جام شهدا به میدان برویم اما این مسابقات برگزار نشد و زودتر به تبریز بازمی‌گردیم اما مشکل خاصی وجود ندارد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا کار تیمش در نقل و انتقالات به پایان رسیده است، عنوان کرد: تقریبا نقل و انتقالات ما تمام شده اما شاید یکی دو بازیکن دیگر جذب کنیم.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه بحث احسان حاج‌صفی چه شد و اینکه او گفته یا به تراکتورسازی می‌رود یا به سپاهان، عنوان کرد: هر وقت این مسئله نهایی شد آن را به صورت قطعی اعلام می‌کنیم. ما هم اتفاقا به حاج‌صفی نیاز داریم.

وی در مورد اینکه آیا عدم پیروزی در 3 دیدار تدارکاتی تهران او را نگران نکرده، گفت: خیر.مشکل خاصی نیست و رفته رفته آماده می‌شویم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چه زمانی محل برگزاری دیدارهای تراکتورسازی در تبریز مشخص می‌شود، اظهار داشت: ما دو زمین را اعلام کردیم. یا در وزشگاه باغشمال یا در ورزشگاه گسترش‌فولاد به میدان می‌رویم. اگر این دو جا نشد باید بیرون از شهر بازی کنیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد گسترشی‌ها تمایلی به همکاری با تراکتورسازی در این زمینه ندارند، گفت: به هر حال ما همین 2 زمین را می‌توانیم معرفی کنیم و اگر نشد باید در بیرون از تبریز میزبانی کنیم.

وی در رابطه با اینکه به نظر می‌‌رسد محمد نوری کمی از فرم خوبش دور شده است، گفت: اتفاقا نوری نسبت به دو بازی گذشته عملکرد بهتری داشت و رفته رفته بهتر می‌شود. طبیعی است او از قطر به ایران آمده و کمی زمان می‌برد که به فرم خوبش برسد.

وی در مورد اینکه جاسم کرار امروز کمی عصبانی به نظر می‌رسید و به داور اعتراض می‌کرد، اظهار داشت: خیر این مسائل در بازی نبود. او یک بار به داور اعتراض کرد که من او را آرام کردم.

۱۳۹۵/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...