نسخه چاپی

4 تن مواد مخدر در كرمان كشف شد

فرمانده انتظامی استان كرمان گفت: قاچاقچیان مواد مخدر در انتقال چهار تن مواد مخدر از نوع تریاك، مرفین و هروئین در كرمان ناكام ماندند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا سردار رضا بنی اسدی فر روز دوشنبه در بازدید از این محموله که در 24 ساعت گذشته در کرمان کشف شد در جمع اصحاب رسانه افزود: 200 کیلوگرم از مجموع مواد مخدر مکشوفه مرفین، 30 کیلوگرم هروئین و مابقی تریاک است.
وی ادامه داد: روز گذشته در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر 3.5 تن انواع این مواد از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر و با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان و یگان های تکاوری طی یک درگیری مسلحانه در شرق شهرستان کرمان کشف شد.
وی با بیان اینکه مابقی مواد مخدر مکشوفه در شهرستان های تابعه کشف شده است اظهارکرد: در این زمینه پنج دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
وی با اشاره به دستگیری پنج متهم در عملیات کشف چهار تن مواد مخدر در کرمان گفت: یکی از متهمان در این زمینه مجروح شده است.
سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: محموله قاچاق مواد مخدر از استان سیستان بلوچستان وارد استان کرمان شده بود.
استان کرمان به دلیل همسایگی با استان های شرقی و هم مرز بودن با افغانستان به عنوان بزرگترین تولید کننده مواد مخدر، مسیر ترانزیت 70 درصد مواد مخدر ورودی به کشور است.
این استان در مسیر مبارزه با مواد مخدر هزینه های سنگینی را پرداخته و می پردازد و اکنون نیز حدود 70 درصد زندانیان استان کرمان به دلایل مرتبط با مواد مخدر دستگیر شده اند.

۱۳۹۵/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...