نسخه چاپی

لوزانو: برای انتخاب این ۱۲ نفر ۱۸ دلیل دارم

سرمربی تیم ‌ملی والیبال ایران اظهار كرد برای انتخاب ۱۲ بازیكن المپیكی، ۱۸ دلیل دارد.

به‌ گزارش نما به نقل از ‌ایسنا، رائول لوزانو بعد از تمرین امروز (دوشنبه) تیم ‌ملی درباره اعلام لیست نهایی ملی‌پوشان در المپیک ریودوژانیرو گفت: در رقابت‌های انتخابی المپیک نیز همین ۱۲ بازیکن به همراه آرمین تشکری و فرهاد ظریف حضور داشتند. به نظرم ایده کلی ما پیش از این هم مشخص بود. بعد از اینکه تیم ‌ملی والیبال برای نخستین بار راهی المپیک شد، مطبوعات اعلام کردند این بازیکنان، قهرمانان ملی هستند ولی با اینکه به یک ورزشکار لقب ورزشکار ملی داده شود زیاد موافق نیستم چون قهرمانان ملی افرادی هستند که در جنگ برای کشورشان ایثار می‌کنند.

او در ادامه افزود: برای انتخاب این ۱۲ بازیکن، می‌توانم ۱۸ دلیل را بگویم و تنها یک یا دو دلیل برای اعلام این اسامی وجود نداشت. در نتیجه‌ ما با توجه به معیارهای موجود به این نتیجه‌ رسیدیم که این ۱۲ بازیکن بهترین نفرات ما هستند. در ضمن اگر مصدومیتی وجود داشته باشد، می‌توانیم دو نفر را جایگزین کنیم.

باید همین جا رسما از فرهاد ظریف، علیرضا مباشری، آرمین تشکری و محمدجواد معنوی نژاد تشکر کنم که در این مدت همراه ما زحمات زیادی را کشیدند و سختی فراوانی را تحمل کردند. اینکه این بازیکنان فعلا کنار ما نیستند به این معنا نیست که به صورت کامل از تیم ملی کنار گذاشته شده‌اند چرا که آن‌ها در آینده می‌توانند به ما کمک کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره اینکه چقدر به موفقیت تیم ملی در المپیک امیدوار است، گفت: در لیگ جهانی تیم‌هایی که در تورنمنت انتخابی المپیک ژاپن حضور نداشتند از آمادگی خوبی برخوردار بودند و همین تیم‌ها بودند که در نهایت در لیگ جهانی به موفقیت رسیدند. دلیل این موضوع نیز کاملا منطقی و علمی است چرا که ما دیرتر از همه استارت زدیم و درگیر لیگ جهانی نیز بودیم.

او در ادامه افزود: یک بار نیز من گفته بودم که اگر برابر برزیل نتیجه نگیریم، ناامید کننده نیست چرا که این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با وجود خستگی، بازیکنان من موفق شدند در تهران صربستان را که تا آن زمان شکستی را نداشت مغلوب کنند. در حال حاضر نیز تیم من تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به شرایط ایده‌آل برسد. قطعا با اضافه شدن غفور و قائمی که در لیگ جهانی همراه ما نبودند می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم و به هدف‌مان برسیم.

۱۳۹۵/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...