نسخه چاپی

واكنش تهیه‌كننده «ثریا» به خبر تعطیلی برنامه

تهیه كننده برنامه تلویزیونی «ثریا» درباره خبر تعطیلی این برنامه تلویزیونی واكنش نشان داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، «محسن مقصودی» تهیه کننده ثریا در واکنش به خبری که در رسانه های مجازی منتشر شده و متنی که در خصوص خدافظی ایشان با بچه های ثریا منتشر شده، گفت: من فقط با توجه به بلاتکلیفی عوامل ثریا و ابهام درسرنوشت برنامه، متنی برای همکاران ثریا نوشته بودم و از آنها خواسته بودم با توجه به مشکلات متعدد ثریا و اینکه در چند ماه گذشته این مشکلات جدی تر شده است برای آینده شغلی شان تصمیم گیری کنند. متاسفانه این متن داخلی در فضای مجازی منتشر شده و برداشتهایی از آن شده است.

وی در پاسخ به اصرار خبرنگار برای بیان شفاف تر مشکلات گفت: رسانه ای کردن موضوع دردی را دوا نمی کند. انشالله با مسوولان سیما و مسوولان سازمان در حال رایزنی هستیم تا مشکلات حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ثریا هفته قبل به روی آنتن نرفت و آیا این هفته به روی آنتن می روید یا خیر؟ گفت: بعید است این هفته هم ثریا به روی آنتن برود. اما این موضوع الزاما به معنی تعطیلی ثریا نیست. نه مسوولان سازمان و نه تیم ثریا هیچ کدام به دنبال تعطیل کردن ثریا نیستند. اما با توجه به برخی ملاحظات شرایطی برای پخش ثریا ایجاد و طراحی شده است که برنامه نمی تواند با رویکرد قبلی که مد نظر مخاطبان و مردم بوده است به کار خود ادامه دهد.

به هر حال ثریا با شعار دیدبانی برای پیشرفت ایران و به عنوان برنامه ای که گفتمان انقلاب اسلامی را با صراحت پیگیری وترویج می کرده است نمی تواند برنامه ای ضعیف و خنثی به روی آنتن ببرد. انشالله با حمایت مسوولان سازمان و سیما، این شرایط اصلاح بشود ثریا با رویکرد سابق و با قوت بیشتر به آنتن باز می گردد.

مجری وتهیه کننده ثریا در پاسخ به این سوال که آیا فشارهای دولت و مسوولان در محدود کردن ثریا موثر بوده است، گفت: شاید بیشترین برنامه ای که برخی دوستان در دولت به آن لطف داشته اند ثریا بوده باشد! البته برای ما این الطاف و فشارها طبیعی است و به آن عادت کرده بودیم در دولت قبل هم کمابیش همین مساله به شیوه ای دیگر وجود داشت. برخی باید بدانند که فشارها بر رسانه های مستقل و انقلابی انگیزه انها را بیشتر می کند. فعلا بیشتر از این نمی توانم توضیح بدهم. انشالله مسوولان سازمان هم کمک کنند که ثریا بتواند با همان رویکرد انقلابی و کارشناسی به کار خود ادامه دهد.

این مسائل برای برنامه ثریا در شرایطی رخ می دهد که این برنامه، تنها برنامه ای است که در هشت ماه اخیر دوبار مورد حمایت رهبر معظم انقلاب واقع شده است، که یکبار آن مربوط به پیام شفاهی کم سابقه رهبر معظم انقلاب پس از یکی از برنامه های ثریا در دی ماه سال گذشته بود و بار دیگر در ابتدای مسوولیت رییس جدید سازمان رهبر انقلاب در خصوص ضرورت تقویت و حمایت از برنامه های انقلابی از جمله برنامه ثریا به دکتر علی عسگری سفارش کرده بودند.

۱۳۹۵/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...