نسخه چاپی

دیدار ژنرال آمریكائی با فرمانده ارتش لبنان

ژنرال« مایكل گارت» فرمانده نیروهای زمینی در فرماندهی مركزی ارتش آمریكا كه در راس هیاتی در لبنان بسر می برد روز دوشنبه با ژنرال « جان قهوجی» فرمانده ارتش لبنان دیدار و گفت وگو كرد.

به گزارش نما ، ایرنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان نوشت: همزمان با تشدید بحران ها و جنگ ها در منطقه حضور ژنرال های آمریکائی در لبنان افزایش یافته است که بیشتر آنها سری باقی می ماند.

براساس این گزارش، « الیزابت ریچارد» سفیر جدید آمریکا در لبنان که در این دیدار حضور داشت به طور جداگانه هم با فرمانده ارتش لبنان دیدار و با یکدیگر در باره تحولات منطقه و اوضاع لبنان گفت وگو کردند.

این دیدار به مناسبت آغاز ماموریت دیپلماتیک خانم ریچارد در لبنان برگزار شد.

سفیر جدید آمریکا در لبنان که دوشنبه هفته گذشته وارد بیروت شد، جایگزین « دیوید هیل» شده که به عنوان سفیر آمریکا در پاکستان انتخاب شده است.

از زمانی که دیوید هیل لبنان را ترک کرد تا ورود خانم الیزابت ریچارد به بیروت،« ریچارد جونز» به عنوان کاردار ( سفیر موقت) عهده دار ماموریت های دیپلماتیک آمریکا در لبنان بود.

سفیر جدید آمریکا در لبنان ، پیشتر معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاور دور بوده و چندین ماموریت دیپلماتیک و امنیتی در مناطق بحرانی در دولت های جمهوری خواه و دموکرات آمریکا برعهده داشته است.

۱۳۹۵/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...