نسخه چاپی

علی ضیاء به شبكه سه می آید؟

عکس خبري -علي ضياء به شبکه سه مي آيد؟

فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبكه سه سیما گفت: برنامه ای با محوریت مسائل اجتماعی از ماه آینده، شنبه تا چهارشنبه با اجرای علی ضیاء به روی آنتن می رود اما هنوز اجرای ضیاء به قطعیت نرسیده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما گفت: برنامه ای با محوریت مسائل اجتماعی از ماه آینده، شنبه تا چهارشنبه با اجرای علی ضیاء به روی آنتن می رود اما هنوز اجرای ضیاء به قطعیت نرسیده است.


فضل‌الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما در خصوص برنامه‌های جدید این شبکه و تغییر و تحولات آن اظهار داشت: یکی از تغییراتی که در شبکه شاهد آن خواهیم بود، پخش زنده برنامه «خانواده یک» است. این برنامه از زمان شروع پخش تا کنون به صورت تولیدی به روی آنتن شبکه یک می رفت.

وی پخش زنده «خانواده یک» را اتفاق خوبی دانست و در ادامه بیان کرد: در مدتی که این برنامه کار خود را آغاز کرده بود، مخاطبان آن طی درخواست های مکرر خواهان پخش زنده آن بودند. بنابراین با محقق شدن این درخواست، رضایت بینندگان نیز فراهم می شود.

شریعت پناهی در ادامه تصریح کرد: مسابقه «دستپخت»، برنامه بعدی است که پخش آن ادامه دارد. «دستپخت» از یکشنبه تا پنجشنبه برنامه خواهد داشت.

مدیر سابق شبکه یک از تولید یک برنامه جدید خبر داد و گفت: به زودی ساخت یک برنامه هر روزه با محوریت مسائل اجتماعی آغاز می شود. نام این برنامه هنوز مشخص نیست و زمان پخش آن را بعد از ظهر در نظر گرفته ایم. به احتمال زیاد این برنامه از ماه آینده، شنبه تا چهارشنبه با اجرای علی ضیاء به روی آنتن می رود اما هنوز اجرای ضیاء به قطعیت نرسیده است.

وی در خصوص حضور محمدرضا شهیدی فرد در شبکه یک خاطر نشان کرد: طبق صحبت هایی که کمی قبل تر با او داشتم، این قضیه تا سه ماه آینده، یعنی تا اوایل ماه محرم، اتفاق نمی افتد، چرا که شهیدی فرد درگیر برنامه «خندوانه» است. از آنجا که برنامه های او به پیش تولیدهای چند ماهه نیاز دارد، صحبت راجع به برنامه جدید به پاییز موکول می شود. بنابراین در صورت فراهم بودن شرایط در شب های زمستان می‌توان منتظر حضور شهیدی فرد در شبکه یک و برنامه ای جدید بود.

فضل الله شریعت پناهی در مورد بازگشت آزاده نامداری و اجرای مجدد او در تلویزیون بیان کرد: ما قبلا هم این موضوع را پیگیری کرده بودیم، اجرای نامداری و حضور او در برنامه تلویزیونی منوط به تصمیمات مدیران شبکه و سیما است و مدیران باید این موضوع را بررسی کنند و نتیجه نهایی به نظر و تصمیمات آنها بستگی دارد.

۱۳۹۵/۴/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...