نسخه چاپی

لاریجانی: مجلس حتما به رسانه ملی كمك خواهد كرد

آقای علی‌عسكری به همراه معاونانش پس از حضور در كمیسیون فرهنگی مجلس با آقای علی لاریجانی در تالار آینه دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان صداوسیما گزارشی از وضع رسانه ملی، برنامه‌ها و چالش‌های پیش روی این سازمان ارائه کرد.

در این دیدار علی لاریجانی نیز با تمجید از عملکرد رئیس رسانه ملی نکاتی مطرح کرد .

در این دیدار آقایان موسوی مقدم، قائم مقام رئیس رسانه ملی، جبلی معاون خبر، دارابی معاون امور استان‌ها، میرباقری معاون سیما، شهریاری معاون امور مالی، اخگری معاون برون مرزی، علیدادی معاون فنی و عبدالله زاده معاون پارلمانی و خانم آبروانی معاون صدا نیز حضور داشتند.

* مجلس حتما به رسانه ملی کمک خواهد کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم مجلس و دولت کمک کنند و برخی از مشکلات صداوسیما برطرف بشود و مجلس حتما کمک خواهد کرد.

آقای علی لاریجانی پس از دیدار رئیس و معاونان رسانه ملی به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: برادران عزیز رادیو و تلویزیون پس از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس،‌ لطف کردند و به ما هم سری زدند.

وی افزود: ‌از بیانات آقای علی‌عسکری و دوستانشان استفاده کردیم، همچنین دوستان برنامه های آینده خودشان را در مسائل کلان رادیو و تلویزیون بیان کردند.

رئیس مجلس گفت: ‌با توجه به جایگاه مهم رسانه ملی و تاثیراتی که در کشور دارد، مایل بودم چالش های پیش روی این سازمان و برنامه هایی را که دوستان دارند از نزدیک بشنوم و دوستان در این باره توضیحاتی دادند.

لاریجانی افزود:‌ معلوم است مسئولان رسانه ملی در مورد چالش های پیش روی رسانه ملی فکر کرده‌اند و در حال یافتن راه حل‌هایی هستند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که هم دولت و هم مجلس کمک کنند تا برخی از مشکلات صدا و سیما برطرف شود و بتوانند تولیداتشان را فعال‌تر مطرح کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس حتما به رسانه ملی کمک خواهد کرد.

آقای لاریجانی افزود: برخی از نکات از نظر محتوای کار و شیوه های کاری در تلویزیون مطرح شد و از نظر مجلس اگر این ملاحظات مورد توجه قرار گیرد به نفع کشور است.

۱۳۹۵/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...