نسخه چاپی

رضایی: هدف‌مان رسیدن به سهمیه آسیاست

مهاجم تیم فوتبال سایپا تأكید كرد كه هدف اصلی این تیم در فصل جدید رسیدن به سهمیه آسیاست.

به گزارش نما ، غلامرضا رضایی در گفتگو با تسنیم در مورد وضعیت سایپا در آستانه فصل جدید لیگ برتر و قرعه‌ای که این تیم در چهار هفته ابتدایی با آن مواجه شده است، گفت: ما یک تیم باانگیزه داریم که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. فصل آماده‌سازی سایپا خیلی خوب سپری شد و روز گذشته هم آخرین بازی دوستانه را انجام دادیم تا آماده لیگ برتر شویم. قرعه ما هم در هفته‌های ابتدایی خوب است، ولی فرقی ندارد که با چه تیمی بازی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «فکر می‌کنی بازهم سایپا نوسان فصل گذشته را در نتیجه‌گیری داشته باشد؟»، عنوان کرد: نوسان سایپا به‌خاطر مشکلات مالی بود و همین موضوع می‌تواند حاشیه‌های دیگری را ایجاد کند. اگر این حاشیه‌ها و مشکلات نباشد، در فصل جدید یک جایگاه خوب به‌دست می‌آوریم. هدف اصلی ما گرفتن کسب سهمیه آسیاست و امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه کدام تیم مدعی جدی قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود، گفت: از حالا زود است که در این مورد صحبت کنیم و نمی‌توان گفت مدعیان جدی چه تیم‌هایی هستند. باید بازی‌ها شروع شود تا ببینیم قدرت تیم‌ها در چه سطح است. امسال اکثر تیم‌ها قوی هستند و نمی‌توان به‌سادگی قضاوت کرد.

۱۳۹۵/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...