نسخه چاپی

قدیری ابیانه در گفت وگو با نما:

مردم پاسخ بدعهدی های دولت را در انتخابات 96 خواهند داد/ رئیس جمهور با برادرش برخورد كند

عکس خبري -مردم پاسخ بدعهدي هاي دولت را در انتخابات 96 خواهند داد/ رئيس جمهور با برادرش برخورد كند

مطمئن باشید پاسخ این بد عهدی ها را مردم در انتخابالت 96 خواهند داد و تازه در آن موقع بسیاری دیگر از این دست مسائل رو خواهد شد كه تا به حال مسكوت مانده و مشخص خواهد شد كه این دولت چه ها كرده است.

قديري ابيانه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص انتصاب محمد علی سهمانی به عنوان مدیر عامل جدید بانک رفاه،گفت:ما نباید تعجب کنیم که آقای فریدون كسي را منتصب كرده كه ریاست بانک رفاه کارگران را به صدقی دهد تا حقوقی دو برابر حقوق رئیس جمهور آمریکا را برای او در نظر بگيرد و باید بدانید به عناوین مختلف چند صد میلیون هم به او داده است و علاوه براینها به افراد خانواده و دوستان خودش هم وام ها داده است. باز هم نباید تعجب کرد که فریدون ریاست بانک ملت را به یک سرخ ایی از همشهریان خودش و آقای روحانی داده و حقوق 600 میلیونی برایش رد کند و وقاهت تمام را به جای آورد و وقتی صحبت عزل شد بیاید و بگوید از ایران به بانک جهانی شکایت خواهد کرد! نباید از اینکه بستگان و همشهریان آقای روحانی و حسین فریدون پست های حکومتی و اموال عمومی را مصادره و غارت کرده اند تعجب کرد. و همینطور نباید از جایگزین شدن یک فیش نجومی دیگر به جای علی صدقی برای بانک رفاه کارگران متعجب شد. این فرد تازه منصوب شده هم کسی است که برای خود حقوق آنچنانی و وام های آنچنانی می گرفته است.
وي افزود: متاسفانه کسانی مامور مقابله با فساد می شوند که خودشان متهم به گرفتن پاداش های چند میلیونی هستند. به نظر بنده این مسئله با پایان دوره ریاست جمهوری آقای روحانی پایان خواهد یافت انشالله در آینده کسانی راس کار بیایند که به حقوق ملت پایبند باشند و از تعرض به بیت المال خودداری کنند. مطمئن باشید پاسخ این بد عهدی ها را مردم در انتخابالت 96 خواهند داد و تازه در آن موقع بسیاری دیگر از این دست مسائل رو خواهد شد که تا به حال مسکوت مانده و مشخص خواهد شد که این دولت چه ها کرده است.
كارشناس مسائل استراتژيك ادامه داد: یکی از اشتباهاتی که در ایران صورت گرفته این است که تعیین حقوق افراد به مسئولین خود سازمانها واگذار شد، ضمن اینکه در انتصابات شایسته سالاری رعایت نشد و نیز اموال بیت المال هم در بین مسئولین دولت در موارد متعددی به آن اهمیت داده نشد و هر طور که پیش آمد خرج شد. باید تاکید کرد که این دولت یک دولت رفاه زده است و یک اشرافیت تازه به دوران رسیده ایی در خود دارد که این مسائل را درک نمی کند. دولتی که چند تن از وزرایش دارایی های بیش از 1000 میلیارد تومن دارند! شاید از نظر آنها این رقم، رقم بالایی نباشد شاید همین حقوق رئیس اسبق بانک رفاه و این 234 میلیون که دو برابر حقوق رئیس جمهور آمریکاست به چشمشان نیاید یا حتی حقوق یکسری دیگر از رئسای بانکها که بیش از این هم هست در چشم این افراد رقمی نباشد ولی اینها اموال بیت المال و پول مردمی است که درآمد ندارند. آنچه که از این مسائل به نظر می رسد این است که چند تن از مدیران در این دولت به این نتیجه رسیدند که این دولت تنها 4 سال عمر دارد نه بیشتر، فلذا به این فکر هستند که بارخودشان را در این مدت ببندند. بعضی از کسانی که در حال حاضر سمت های حساسی دارند با اعتقاد به اینکه این دولت 4 ساله است تلاش می کنند پست های جدید و ماندگاتری برای دولت بعد برای خودشان دست و پا کنند فلذا درصدد هستند پست های سفارتی را برای خودشان در نظر بگیرند و قبل از اینکه این دولت پایان بپذیرد راهی ماموریت شوند تا بتوانند روی کار بمانند . حتی شایعاتی مبنی بر سرپوش گذاری روی کارهای حسین فریدون به گوش می رسد مبنی بر اینکه برای جلوگیری از مواخذه او و باز جویی، تصمیم دارند با نقشه او را به سمت سفارتی در خارج از کشور بگمارند تا از کشور خارج شود و دیگر نتوانند او را محاکمه کنند. البته امیدوارم این شایعه صحت نداشته باشد در غیر این صورت واقعا برای مملکتمان متاسف می شوم.
وي افزود: آقای رئیس جمهور گفته اند با کسی عهد اخوت نبسته اند ولی آیا با برادرشان هم عهد اخوت نبسته اند؟ آیا با دخالت های برادرشان هم مخالفتی نداشته اند؟ اگر آقای روحانی با اعمالی که توسط برادرش صورت گرفته مثل اعمال نفوذ برای انتصاب رئیس بانک رفاه کارگران و انتصاب یک سرخه ایی به رئیس بانک ملت برخوردی نکند به این معناست که برادرش را بیگناه می داند و در حقیقت برادرش تنها مجری دستورات رئیس جمهور بوده ، آنوقت است که ما این انتصابات را از چشم رئیس جمهور و شخص ایشان می دانیم نه کس دیگر.

۱۳۹۵/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...