نسخه چاپی

الینا فروتن دچار مرگ مغزی شده است

سیداحمد حسینی بعدازظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار كرد: الینا فروتن حدود سه ماه به حالت كما رفته و تنفس این كودك بدون دستگاه برقرار نیست و با قطع دستگاه، تنفس الینا قطع خواهد شد و شواهد پزشكی مرگ مغزی را نشان می‎دهد.

به گزارش نما به نقل از فارس، وی با اشاره به اینکه مشخص شدن وضعیت بیمار محتاج زمان است، تصریح کرد: تا زمانی که کودک زیر دستگاه تنفس می‎کند کسی حق جدا کردن دستگاه از وی را ندارد حتی اگر والدین الینا نیز اصرار کنند با نظر کمیسیون پزشکی این کار امکان‎پذیر است.

890 بیمار دیالیز در استان گلستان وجود دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان افزود: حدود سه ماه است که الینا فروتن روی تخت بیمارستان تحت درمان قرار دارد و امکانات و تجهیزات برای بهبود وضعیت بیمار به کار گرفته شده است هر انسانی بیش از دو ساعت روی صندلی بنشیند احساس درد می‎کند اما بعد از گذشت چند ماه نقاط درد در بدن کودک دیده نمی‎شود.

حسینی بیان کرد: وضعیت پرونده الینا فروتن در نظام پزشکی و پزشکی قانونی در حال بررسی است و نتایج آن متعاقبا به دادسرا اعلام خواهد شد.

به گفته وی؛ 13 اردیبهشت امسال الینا فروتن دختر 6 ساله گرگانی به همراه پدر و مادرش برای عمل لوزه به بیمارستان طالقانی شهرستان گرگان مراجعه می‎کنند که پس از عمل جراحی، این کودک به کما رفت.

وی در خصوص وضعیت بیماران دیالیزی در استان گلستان گفت: هم اکنون 890 بیمار دیالیز در استان گلستان زندگی می‌کنند در حالی که شیوع بیماری غیرواگیر مانند دیابت در استان گلستان نیز وجود دارد.

110 نگهبان و نیروی غیرتخصصی در بیمارستان مینودشت استخدام شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از ساخت کلینیک و دانشکده پزشکی طی سال آینده در استان خبر داد.

حسینی از استخدام و بکارگیری 110 نیروی خدمه، نگهبان و نیروی غیرتخصصی در بیمارستان مینودشت خبر داد و گفت: این تعداد از افراد با برگزاری آزمون به استخدام بیمارستان درآمدند.

به گفته وی؛ در بیمارستان‎های گرگان و بندرگز نیز نسبت به جذب نیروی غیرتخصصی اقدام خواهد شد در بیمارستان گرگان پیش‎بینی می‎شود حدود 25 هزار نفر شرکت‎کننده در آزمون داشته باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه مردم به برگزاری آزمون اعتماد داشته باشند، ابراز کرد: پشت آزمون هیچ خبری نیست.

حسینی بیان کرد: ما همیشه تاکیدمان این است که اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه ما محسوب می‎شود نباید گذاشت افرادی بخواهند این اعتماد را مخدوش کنند.

۱۳۹۵/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...