نسخه چاپی

افشای نقشه حمله رژیم اسرائیل به ایران

پرس تی وی به نقل از تارنماي روزنامه اسرائيلي يديعوت اخرونوت نوشت، ريچارد سيلوراستين وبلاگ‌نويس امريکايي در وبلاگ خود به نام «تيدون اولام» ادعا کرد که «يک منبع بلند پایه اسرائيلي» این سند جنگ را که خود از يک افسر ارتش رژیم اسرائیل گرفته بود، در اختیار وی قرار داده است.

به گفته این وبلاگ‌نویس امریکایی، تهاجم نظامی رژیم اسرائیل به ایران حمله هوايي و موشکی، ترور مقام‌ها ایرانی و حمله سايبري گسترده‌‌ برای فلج کردن شبکه برق این کشور خواهد بود.

سيلوراستين همچنین افزود که حمله رژیم اسرائيل به ايران از کار انداختن شبکه برق و ارتباطات، شلیک ده‌ها موشک به ایران از اسرائیل و زیردریایی‌ها در خلیج فارس و بمباران منازل دانشمندان برجسته و فرماندهان نظامی را در بر خواهد گرفت.

حمله رژیم اسرائيل به ايران با يک حمله سايبري گسترده آغاز خواهد شد که شبکه اينترنت، شبکه مخابرات، راديو و تلویزيون، ماهواره‌هاي ارتباطي و کابل‌هاي فيبر نوري را از کار خواهد انداخت.

این وبلاگ‌نویس امریکایی نوشت که جنگ‌افزارهای هوشمند فیبر کربنی به نیروگاه‌های برق ایران حمله خواهند و با ایجاد مدار کوتاه فعالیت این نیروگاه‌ها را متوقف خواهند کرد و موشک‌های بیشتری رآکتور هسته‌ای اراک و دیگر تاسیسات در اصفهان و فوردو را هدف قرار خواهند داد.

سيلوراستين تصریح کرد که شماری از مقام‌های ایرانی نیز در فهرست ترور رژیم اسرائیل قرار دارند که قرار است با شلیک موشک کشته شوند.

اين درحالي است که مقام‌های ايراني ضمن کم‌اهمیت برشمردن تهديدهاي مکرر رژیم اسرائيل براي حمله نظامي به جمهوري اسلامي اخطار داده‌اند در صورتي که رژيم صهيونيستی جرات کند چنين حمله‌اي انجام دهد با خاک يکسان خواهد شد.

شماري از فرماندهان ارشد ارتش ايران نيز تاکيد کرده‌اند در صورت حمله اسرائيل و حتي امريکا به ايران، جنگ به خارج از مرزهاي ايران و حتي منطقه کشيده خواهد شد.

این وبلاگ‌نويس امريکايي گفت که به دنبال موج اول حمله‌ها، ماهواره اسرائيلي از فراز ايران خواهد گذشت و اطلاعات خود را به طور مستقيم به هواپيماهاي جنگنده انتقال خواهد داد.»

سيلوراستين نوشت در پایان این گزارش آمده است از جمله اهداف اين هواپيماها انبارهاي زيرزميني، موشک‌هاي شهاب ۳ و سجيل، انبارهاي سوخت موشک‌ها، تاسيسات توليد سيستم‌هاي کنترل موشک‌ها و کارخانه‌هاي توليد سانتريفيوژ خواهند بود.

با این حال، ناظران ایرانی تاکید می‌کنند که چنین گزارش‌هایی ادامه تلا‌ش‌های مشترک تبلیغاتی امریکا و رژیم اسرائیل با هدف ایجاد ترس در میان مردم ایران است.

۱۳۹۱/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...