نسخه چاپی

واكنش ‌لاریجانی به اظهارات دبیركل سازمان ملل

رئیس قوه مقننه با تاكید براینكه مسائل دفاعی اولویت هر كشوری است و لازم است در این زمینه از خود دفاع كنیم گفت: ایران كشوری متمدن، مقتدی، بزرگ و قدرتمند است و اگرچه اظهارات دبیركل سازمان ملل درخصوص توانمندی موشكی ایران نسنجیده بود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی لاریجانی عصر امروز با حضور در جمع مردم نیروگاه قم با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان استان اظهار داشت: در این راستا باید سیستمی برای تعامل میان نخبگان ملی و استانی تعریف شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری‌های استان عنوان کرد: تا زمانی که اقتصاد مردمی نشود اقتصاد توسعه پیدا نمی‌کند.

وی کمبودهای آموزشی، ورزشی و درمانی منطقه نیروگاه قم را مورد توجه قرار داد و گفت: تشکیل اتاق فکر برای توسعه امکانات منطقه نیروگاه قم ضروری است تا با بررسی کمبودها و مسائل منطقه سرمایه‌گذاری‌های لازم برای این منطقه انجام شود.

لاریجانی با اشاره به اینکه حمایت از حوزه دفاع و امنیت کشور پیش نیاز توسعه اقتصادی است خاطرنشان کرد: شرایط کنونی منطقه نشان داده که ایران کشوری متمدن، مقتدی، بزرگ و قدرتمند است و بسیاری از کارشناسان به این موضوع اعتراف کرده‌اند، اگرچه اظهارات دبیرکل سازمان ملل درخصوص توانمندی موشکی ایران نسنجیده بود.

وی با تاکید براینکه مسائل دفاعی اولویت هر کشوری است و لازم است در این زمینه از خود دفاع کنیم تصریح کرد: جمهوری اسلامی از حزب‌الله حمایت می‌کند و دلیلی برای پنهان کردن آن ندارد، این درحالی است که حامیان داعش و النصره این حمایت‌ها را پنهان می‌کنند.

رئیس قوه مقننه با اشاره به وضعیت کنونی منطقه تصریح کرد: سعودی‌ها با دشمنی علیه ایران سبب ضربه به جامعه اسلامی می‌شوند، وضعیت کنونی منطقه از دوران جنگ جهانی هم بدتر است به گونه‌ای که همه کشورهای منطقه با تروریسم درگیر هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: حضور تروریست‌ها در منطقه نگران‌کننده است اگرچه ماندگار نیست اما این مسئله دیگر نقاط را تهدید می‌کند.

۱۳۹۵/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...